Sessa med prinsesse og spire:) Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 Noen som har et råd om hva man kan legge i senga for å beskytte mot fostervann (når det en gang kommer:)
Regnbuemor til 2 Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 Kan jo kjøpe sånn tisselaken på apoteket. De er veldig absorberende, lydløse og ikke så klamme. Legg en sånn under lakenet. Personlig har jeg IKKE nevnt problematikken her hjemme. Jeg ønsker meg så veldig nye madrasser, og håper at en eventuell vannagang I sengen, vil kunne gi meg nye madrasser i en fei! Slu, ja....
Som Natt & Dag Skrevet 20. mai 2007 #3 Skrevet 20. mai 2007 Jeg har kjøpt et 'tisselaken' for dobbeltseng fra IKEA, det kostet 350kr, det er ikke stivt eller klamt å ha under lakenet, og siden det dekker hele sengen kan jeg sove med en bekymring mindre, vil jo ikke risikere å få ødelagte madrasser... Men uansett er det ikke mange som opplever at vannet går i senga, derimot er det langt vanliger å lekke masse melk de første ukene, og det kan jeg love deg at ødelegger madrassen...
~emin~ og Lillingen april-10 Skrevet 20. mai 2007 #4 Skrevet 20. mai 2007 Jeg kommer til å bruke et vanlig tisselaken med et håndkle oppå.
Gjest Skrevet 20. mai 2007 #5 Skrevet 20. mai 2007 Har også planlagt å legge tisselaken i senga (vi kjøpte nye madrasser då vi flytta i februar, så kjipis å måtte kjøpe nye allereie no).
gullet kom 03.07.07 Skrevet 20. mai 2007 #6 Skrevet 20. mai 2007 har kjøpt sånne "bleier" de eldre bruker i sengen.... billige på apoteket... bestemor sier de funker... hun har jobbet i hjemmesykepleien...
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2007 #7 Skrevet 20. mai 2007 hehe kjempebra Regnbuemor.. måtte le litt jeg nå :-)
Gjest Skrevet 20. mai 2007 #8 Skrevet 20. mai 2007 Hihihi-ler av dere nå ;-) Mange problemer somdukker opp hos gravide... Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå