Gå til innhold

Fostervann i senga

Sessa med prinsesse og spire:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har et råd om hva man kan legge i senga for å beskytte mot fostervann (når det en gang kommer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo kjøpe sånn tisselaken på apoteket. De er veldig absorberende, lydløse og ikke så klamme. Legg en sånn under lakenet.

Personlig har jeg IKKE nevnt problematikken her hjemme. Jeg ønsker meg så veldig nye madrasser, og håper at en eventuell vannagang I sengen, vil kunne gi meg nye madrasser i en fei! Slu, ja.... :)

Skrevet

Jeg har kjøpt et 'tisselaken' for dobbeltseng fra IKEA, det kostet 350kr, det er ikke stivt eller klamt å ha under lakenet, og siden det dekker hele sengen kan jeg sove med en bekymring mindre, vil jo ikke risikere å få ødelagte madrasser...

Men uansett er det ikke mange som opplever at vannet går i senga, derimot er det langt vanliger å lekke masse melk de første ukene, og det kan jeg love deg at ødelegger madrassen...

Skrevet

Jeg kommer til å bruke et vanlig tisselaken med et håndkle oppå.

Skrevet

Har også planlagt å legge tisselaken i senga (vi kjøpte nye madrasser då vi flytta i februar, så kjipis å måtte kjøpe nye allereie no).

Skrevet

har kjøpt sånne "bleier" de eldre bruker i sengen.... billige på apoteket... bestemor sier de funker... hun har jobbet i hjemmesykepleien...

Skrevet

hehe kjempebra Regnbuemor.. måtte le litt jeg nå :-)

Skrevet

Hihihi-ler av dere nå ;-)

Mange problemer somdukker opp hos gravide... Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...