Gå til innhold

tøfler, sklisokker, sandaler....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er 17 måneder gammel, hun går ikke, men kryper som en reser, og hun reiser seg opp ved ting, og går langs bordet ol.

Hva ville dere valgt av tøfler, sandaler, eller sklisokker til hjemme/inne bruk?

Hun skal i bhg til høsten og da tenkte jeg kjøpe ecco-sandaler til henne,

Til nå har hun brukt sklisokker inne, men jeg synes det er vanskelig å finne pene og fargenøytrale sklisokker fra str 20 og opover.

Og så har jeg tenkt at siden hun er i gang med å lære å gå, kanskje skulle jeg kjøpt tøfler, eller sandaler til å bruke til hverdags her hjemme.

Kanskje jeg skulle kjøpt eccosandaler med en gang?

Hva mener dere, og hva gjorde dere når deres barn var på dette stadiet i forhold til å ikke gå enda....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville kjøpt skinntøfler a la Roobez eller tinyzone. De er veldig gode på foten, lette å bevege seg med og foten er i kontakt med underlaget. Er dessuten veldig sklisikre..

Skrevet

Jeg også ville valgt skinntøfler, men når det er sagt så har vi brukt mest antisklisokker. Hvis du tror det er vanskelig å finne sokker til jenter, så er sokker til gutter MYE værre! Vi har funnet noen kjemegode på Polarn O. Pyret. Der har de rød, blå, hvite og rosa. Og kanksje noen andre farger som jeg ikke husker. de sitter veldig godt på foten og koster ikke all verden. De siste vi kjøpte var størrelse 25-27. Ville ikke kjøpt Eccosandaler til innebruk siden føttene skal utvikle seg fritt.

Skrevet

Til innebruk har sønnen min brukt Polarn O Pyrets "gymsokker", en blanding av tøfler/sklisokker. Kjempegode, og masse frihet til foten.

Skrevet

Prøv tinyzone.dk. Der har de kjempe gode og forholdsvis billige skinntøfler(hjemmesko). Sitter godt på foten og er like gode både sommer som vinter. Veldig god serivce og det du bestiller kommer innen 3-5 dager.

Jeg er superfornøyd!!

Skrevet

Humlegutt er 14 mnd og har ikke sluppet bordkanten ennå.

Han har tøfler fra Alveslottet og Robeez, veldig fornøyd med begge deler. Han har også et par Eccosandaler og Ponny spasersko til utebruk.

Skrevet

Tassen er 15 mnd og har brukt myke Robeez skinntøfler siden jul. Har ennå ikke sluppet bordkanten, men nå er det like før tror jeg... Har ett par hjemme og et par i barnehagen, så slipper vi å glemme og dra på de frem og tilbake. De har vært helt supre! Anbefales!

Skrevet

Vi har brukt Robeez tøfler til vesla. 12mnd nå og går, men brukte dem på krabbestadiet også. Nettopp kjøpt par nr. 2 siden de første var utslitt!

Skrevet

Anbefaler skinntøflene fra name it (EXIT butikker)

De er billige (ca 150 kr) og veldig gode, og finnes i mange fine varianter! De blir ikke så varme på bena og det er veldig god antiskli i dem. Ettersom det er kun mykt skinn under dem, blir det jo nesten som å gå i sokker :)

Skrevet

Anti-skli sokker! Absolutt best å bruke inne.

Skrevet

Det virker som jenta mi føler jeg mye tryggere i de myke skinntøflene enn antisklisokker...

Tror en bare må prøve seg fram..hva som fungere best.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...