Memphis78 Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 Begynte i går kveld etter samleie, skulle tisse og tørke meg etterpå og da var det rosa utflod på papiret. Ikke sett noe mer til det i dag før nå, var på do og tørket meg, og da var det rosa utflod på papiret igjen. Får helt hetta fordi jeg vet jeg har overanstrengt meg litt de to siste dagene, kjenner liv og bevegelse ok. Gikk inn i uke 29 i dag. På forhånd takk for svar.
Gjest Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 Synes du skal ta en telefon til føden jeg. Antegelig er det ingeting, bare noen sprukne blodkar i sjeden eller noe sånt, men jeg synes du bør snakke med en jordmor likevel og høre om det bør undersøkes. Lykke til! :-)
Memphis78 Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2007 Men jeg føler meg så dum når jeg ringer dit, var jo der for under 1 mnd siden for jeg hadde så mye kynnere. Føler meg så hypokonder når jeg ringer dit, kan ikke noe for det, føler jeg maser....
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2007 #4 Skrevet 20. mai 2007 Jeg har hatt masse av dette. Og ringte på samme grunnlag til JM. Men da blødde jeg mer en at det bare var rosa. Hun sa at det ikke er farlig. Jeg skulle ta på meg et bind og så lenge jeg ikke blødde som om jeg hadde mensen, så skulle jeg ikke bekymre meg. Rosa utflod er helt vanlig, det har jeg hatt mye av, spesielt etter sex. Vi har ekstra mye blod nedentil nå, og når de små blodkarene brister under samleie så kommer det litt blodig utflod. Dette er det jeg fikk beskjed om. Men hvis du er veldig bekymret så er det bare å ringe føden, de er der for deg, og har kompetansen også!
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 20. mai 2007 #5 Skrevet 20. mai 2007 off føle med deg....synst og det e litt flaut å ringe å hørre om alt...men du trege hvis det e någe å du isje e ringt...bare tenk sånn at det e sje mange mnd igjen så itte det e di kvitt deg:)
Memphis78 Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. mai 2007 he he, snart kvitt meg ja, men da er det vel helsestasjonen som kommer til å bli terrorisert;-)) Jeg får drøye i noen timer og se, det kan jo umulig være noe som er veldig farlig... Får se etterpå om det er noe mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå