Gå til innhold

Til dere som har gått poå p-pillen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det før dere fikk mensen igjen?? var den stabil etter at dere fikk den, og hvor mange dager var syklusen deres på etter stopp av p-pillen i forhold til før dere brukte den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde skikkelig uregelmessig mens da jeg sluttet på pillen.på det meste gikk det vell nesten 60 dager mellom.men noen måneder var den 32 dager mellom.snodig.sluttet i desember 05.ble gravid sep.06.:-)

Skrevet

Sluttet på p-pillen 25 august og ble gravid (ifølge termindato) uken etterpå... Snakk om å være produktiv!

Men når jeg har sluttet på pillen tidligere, hadde jeg stabil mens fra første dag med 28-dagers syklus.

Skrevet

hos meg kom mesen som vanlig. eller kun 1-3 dager avvik. ble gravid i 3pp

Skrevet

Etter å ha gått på p-pillen i 7-8 år gikk jeg rett inn i stabil syklus på 26-28 dager. Fikk mensen 4 uker etter siste pille-mens, og var gravid etter 4 måneder.

Hadde like regelmessig mens før jeg begynte på pillen (fra første gang jeg fikk mensen faktisk...)

Skrevet

Jeg rakk ikke å få mensen tilbake før babyen satt.

Skrevet

jeg var tilbake i normal syklus med en gang.. hadde én mens før jeg ble gravid, så ble vel gravid i 2pp....

Skrevet

Jeg hadde bare mensen 1 gang etter p-pille slutt, så hvordan syklusen var er vanskelig å si...

Skrevet

Jeg hadde skikkelig uregelmessig mens.. på det verste var jeg 11 uker over med å få mensen, og på det minste var jeg 4 dager over. Så her var det svingninger ja, hehe. Slutten med pillen januar 05, og ble gravid i august 06. Tok sin tid. Da jeg ble gravid trodde jeg ikke det var noe, siden jeg var vant med å være 11 uker over med mensen. Så dette er egentlig et lite mirakelbarn som kommer om noen dager/uker:)

Skrevet

Hver gang jeg har sluttet på pillen så har jeg vært gravid neste mnd. Så jeg har aldri fåt mensen etter at jeg sluttet. Venter nå nr 4. Men har blitt gravid 7 ganger sånn, har hatt 3 spontan aborter. :( Så det kan gå fort for det om en slutter på pillen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...