Gjest Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 Hei! Skal få bilsete av pappa og stemora mi, men lurer på ka som er lurest, leige eller kjøpe sjøl? Meina å ha lest en plass at det første setet bruker en ikkje lenger enn til barnet er 8-10 mnd, så er det for lite? Lønner det seg ikkje å leige sete då istede for å kjøpe, også heller kjøpe ett skikkelig ett når det er bruk for ett større sete? Er litt grønn på det området her.. Nokken som har nokken seter de vil anbefale, nettside eller nokke? Takk for alle svar!
Regnbuemor til 2 Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 Sist gang leide vi. Betalte 100,- mnd og hadde det i ni mnd. Altså mindre enn ett nytt sete. Denne gangen skulle jeg inn å bestille på nytt, men da hadde de et Britax sete på tilbud til 600,- så da kjøpte jeg likegreit det!
Lillegutt og jeg Skrevet 20. mai 2007 #3 Skrevet 20. mai 2007 Jeg har kjøpt bilsete, Maxi Cosi - kostet 999,- Det blir nesten det samme som å leie, og da vet jeg at det er nytt og er garantert at det ikke er utsatt for kollisjon. Dessuten kan jeg jo få behov for det setet en gang til hvis jeg får flere barn!
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 20. mai 2007 #4 Skrevet 20. mai 2007 hei du det maxi cosi setet er det sånn med base??
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 20. mai 2007 #5 Skrevet 20. mai 2007 husk og at setene ikke skal være eldre enn 5år før di er usikkre...pga materialet er"levende"å etter 5 år er di ikke like trygge lengre...har sitt sikkerhetsfilm å det er bare å kaste setet som er eldre enn 5år i bosset...detgjor jeg,kjempe surt for et sete jeg har brukt til en unge som kostet meg 3500:( men sikkerhet før penger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå