Anonym bruker Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 Nå har det gått mange dager siden det var SKIKKELIG action i magen. Har kjent henne hver dag, men bare kort tid av gangen og ikke så kraftig som ellers. Vi driver å pusser opp for harde livet, så jeg har vært i mye aktivitet i det siste, kan dette ha noe å si?? Er i uke 36 nå, og er litt bekymret... Bør jeg ringe jordmor i morgen? Eller er jeg bare paranoid??
emi4 Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 jeg har hatt det akkurat som deg i perioder.. har ringt føden hver gang for å være på den sikkre siden.. har og vert der for å ta sparketest.. du er såpass langt på vei at jeg hadde ike nølt med å ta en telefon til fødestedet bare for å høre med de... bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite..
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2007 #3 Skrevet 20. mai 2007 Ta en telefon til sykehuset, de tar deg vel imot og beroliger deg med en CTG (sparketest/fosterlydundersøkelse). Du er ikke den første, og ikke den siste som tar denne undersøkelsen og blir sendt hjem igjen med beskjed om at alt er i orden og at det var helt riktig av deg å ringe. Når det er sagt, så tror jeg det er helt normalt at det blir roligere i magen nå når det nærmer seg slutten. Nurket har mindre plass å røre seg på! Og i tillegg hvis du er mer aktiv enn du har vært før, så er det ikke det minste rart om du kjenner mindre liv. Har det sånn selv, etter en aktiv dag tar jeg meg et glass brus og legger meg på sofa'n bare for å få kontakt og kjenne at sparkene er der. Så er jeg beroliget. Når jeg beveger meg, dysser jeg babyen i søvn rett og slett! Alt er sikkert helt i orden med deg også, men er du bekymret så tar du en telefon. Vanskeligere er det ikke. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå