Gå til innhold

Nå har sambo.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

reist for å snakke med mammaen sin... :(

jeg synes så synd på han for at han må gjøre dette. :( men det måtte gjøres.

stakars snille lille gutten min. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble jo litt nysgjerrig nå da....

Skrevet

Om hva da? ;) Nyfikne damer her husk:)

Skrevet

ja,fortell

hva skal han snakke med hu om??

nyskjerrig her:)

Skrevet

yess da! :) håpet på det.

Da skal jeg fortelle men det tar nok litt tid for det er laaaangt!

Skrevet

ja det har seg nå en gang slik at svigers nå ikke er en så fryktelig trivelig person. sambo har leeeenge betalt mye for henne og nå som vi skulle ha barn ble vi pent nødt om å få orden på økonomien og det betyr jo at vi ikke lengre kunne betale så mye for henne. vi var faktisk 200 000 i minus. :S Da sambo fortalte henne hvordan situasjonen vår faktisk var trodde hun ikke på han og beskylte meg for å ha fått hennes egen sønn til å vende seg mot henne og at jeg bare ville henne vondt. hun har også 4 små unger som sambo selvsagt er fryktelig glad i. Og det som da skjedde var at hun beskylte han for å svikte unga og at det nå var hans feil at de ikke fikk alt de ville eller trengte.

Ikke en gang et eneste takk var å finne for alt han/vi har gjort for henne oppgjennom. ikke bare i penger men i tjenester og alt.

Situasjonen forværret seg utover nyåret og meldingene haglet inn med hvor dårlig en sønn han var og hvor dypt han hadde sviktet. og hvem sin skyld dette var, det var ikke til å ta feil av. det var jo selvsagt jeg da som satt og styrte han. hun har til og med sagt til han at hun håper for hans del at han går ifra meg så fort som mulig, men at han holder ut så lenge som han kan for barnet sin del.

hun kalder meg altal og sa i en melding til meg en gang at jeg hadde valgt for sambo at han ikke kunne ha noen kontakt med sin familie da jeg (og jeg siterer) "valgte å bli gravid uten hans viten og vilje" bare for å understreke det helt ville i denne setningen fra henne så har hun 7 barn med 5 forskjellige menn!

Hun nekter å skrive under papirene som gjør at bilen hennes står på henne så nå har vi ingen annet valg enn å klippe skiltene. det hagler inn her med bøter og årsavgift og forsikring som skal betales. og alt står jo på sambo så vi MÅ jo betale.

nå har ikke sambo snakket med henne på en tid, men nå skulle hun vist flytte og da trengte hun hjelp til å pakke og bære. da kan hun sende melding til sambo og mase på han. han sa da at han KANSKJE kunne bli med og nå har han bestemt seg for at han egentlig ikke gidder og da ble jo det selvsagt kaos. da hadde han tydeligvis lovet, noe hun hadde sagt til unga så de blei kjempe lei seg da han ikke blir med. Men han fikk vel ikke noen timer i det fri da så.... (å med det mener hun at jeg ikke ville la han ta noen timer fri fra meg for å hjelpe sin stakars gamle syke mor) hun gjorde det også klar at det hadde vært koselig hvis alle kunne vært samlet for en gang skyld så det hadde jo vært fint hvis HAN kunne komme. (de andre "voksene barna" kommer med sine ektefeller)

så derfor i dag har han tatt turen nordover for å klippe skilter på bil og fortelle henne hvordan situasjonen er og at jeg er en del av familien enten hun vil eller ikke.

det er enten eller for henne nå. hvis hun klarer å oppføre seg som et voksent menneske så skal vi fortsatt ha kontakt med henne på vanlig familie måte. men hvis ikke kommer ikke barnet vårt til å ha noen farmor. jeg vil ikke risikere at hun vender barnet mitt mot meg og h*n skal få slippe å se at det er krangel i familien.

dette ble fryktelig langt men er alikevll kort fortalt.

hilsen HI

Skrevet

ingen som gadd å lese?

Skrevet

Jo jeg gadd.. :D

Herregud for ei dame.. Er vel kanskje greit å få rydda opp i det der, synes dere har strukket dere langt for denne dama, med tanke på alt hun har sagt og gjort, er jo tydelig at hu har problemer...

Tøfft gjort av samboeren din synes jeg, å reise å snakke med henne. Men det må jo til da, og er sikkert enklere for han enn henne. Og flott at han ikke er av de som føyer mamma i ett og alt.. ;)

Tipper dere får en mer stabil situasjon etter dette, og kanskje mer stabil økonomi høres det ut som??

Uansett: masse lykke til, både med svigers og baby!!

Klem

Skrevet

Åjåj, høres fælt ut. Virker som det er på høy tid at han tar et oppgjør med henne. Utrolig at hun er villig til å ruinere dere økonomisk. Det er tross alt hun selv som har satt barna til verden og de har vel fedre?

Skrevet

huff for en dame da... dette hadde ikke jeg kommet til å godtatt. så bra at samboeren ser galskapen til denne dama da.

Skrevet

Håper dette ender til det beste for dere, for det fortjenr dere jo!!

Tenk å være så utakknemlig som den mamman der... jeg blir matt her jeg sitter.

Lykke til!!

Skrevet

ååååååååååååååååååå kjære vene!!! jeg hadde gått på veggen med noe sånnt i familien.... Hva i all dager er det som får ei voksen dame til å behaldle sin egen sønn og hans familie på den måten!!!!

Dere har min dypeste medfølelse!!!

Skrevet

Håper at samboeren din klarer å snakke med sin mor når han er der nede. Hun høres ut som om hun ikke er helt tilsnakkendes.

Det er fryktelig trist med slike personer som skal snylte på alle, og atpåtil på sine egne barn!

Selv om det er viktig med besteforeldre, er det ikke for en hver pris.

Skjønner godt at du vil minimere kontakten med svigermor, hun vil jo ikke akkurat være et positivt innspill i hverdagen til barnet deres slik du fremstiller det her.

Dere må ha lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...