Gjest Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 Den har ligget med hodet ned lenge nå, og jeg antar den gjør det enda. Det virker som om ryggen er på min høyre side, og at jeg da har armer og bein på venstre side... Men i dag har den vært så voldsom i bevegelsene sine... Det er enten en arm eller et bein (jeg ville tippet et bein) som sparker noe så innmari i siden min... Omtrent midt mellom trusekanten og puppen, altså omtrent midt på magen, mot den venstre siden lissom... (Hvis dere skjønner hvor jeg mener...) Jeg reagerer litt på at det plutselig er så vondt, og at den ikke snur seg vekk, det virker nesten som om den ikke er så komfortabel selv.. men jeg vet ikke jeg.... Uff.. bar den ikke har viklet seg fast i noe navlestreng eller noe, og ikke kommer seg rundt igjen, men det er vel heller usannsynlig... Har prøvd å godsnakke litt med den i dag, og spurt pent om h*n kan omøblere seg litt i magen igjen, så ikke det gjør så vondt, men så langt uten hell.... Ahh..... au au...
april-nurk på vei=) Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 Opplevde noe lignende i går kveld, jenta i magen min ble veldig urolig og snudde fælt på seg samtidig som hun sparket. Begynte å lure på om hun snudde seg med hodet oppover igjen, men fant ut at det var rompa og beina som pressa på oppover. Men ikkenoe godt, det begynner jo tross alt å bli rimelig trangt, er i uke 38 nå. Men hun roet seg etterhvert utover kvelden, så tydet på at alt var bra. Kanskje hun ikke likte maten jeg hadde spist? Håper babyen din har ommøblert seg da=).Hvis ikke er det nok bare å ringe å spør på føden.
Nanna1976 Skrevet 20. mai 2007 #3 Skrevet 20. mai 2007 Har opplevd det samme flere ganger denne uka. Er i uke 34 og i grunnen er det nok fordi det begynner å bli rimelig trangt der inne nå. Gjør skikkelig vondt enkelte ganger. Tror ikke det er noe å bekymre seg for, det viktigste er vel i grunnen at du kjenner bevegelse etc.
Gjest Skrevet 20. mai 2007 #4 Skrevet 20. mai 2007 Her flyttar chiquitin rundt på seg sjølv ganske ofte - det er nok ganske normalt (trur ikkje chiquitin har noko favorittstilling - vil berre bevege seg heile tida!) Kjenner ofte spark ute på venstre side, eller midt på magen (10 cm over navlen ca). Det er jo normalt at dei er aktive heilt fram til fødselen.
har fått lita pia Skrevet 20. mai 2007 #5 Skrevet 20. mai 2007 har det sånn hver dag jeg..spes om kveldene..sparkene er så harde at det gjør direkte vont..og foten kan man ta rund når hun presser den ut mot siden..rart..bruker å ligge med "rompa" utover og presser hele magen og navelen utover..føles sm om jeg skal revne...tenker at nå sprekker jeg snart.. har ikke fått noen nye strekkmerker med nr 2, men tenker at det kommer nok son som denne presser...
Gjest Skrevet 20. mai 2007 #6 Skrevet 20. mai 2007 Om det er ubehagelig så dytt litt så flytter de gjerne rumpa, slik er det med lille her, han pleier dytte rumpa laaangt ut på høyra side av magen og da er det bare å dytte litt på han så trekker han rumpa til seg selv om jeg får noe sure spark etterpå
Gjest Skrevet 21. mai 2007 #7 Skrevet 21. mai 2007 Vi er staks over i uke 39 og han i magen er helt vill for tiden. Selvom hodet har vært festet i 3 uker nå, så er han ikke no roligere for det. Kan nesten gripe rundt det han stikker ut..helt sprøtt:)
Gjest Skrevet 21. mai 2007 #8 Skrevet 21. mai 2007 Trangt er en ting, men hvorfor må du ligge å bokse i bekkenbenet mitt? Det stråler helt ned i tåa til mamma når du gjør det! Få deg en hobby! Da har jeg offesielt snakket til mitt lille nurk, og som svar fikk jeg et spark i siden.....
minime<3 in belly Skrevet 21. mai 2007 #9 Skrevet 21. mai 2007 Dette høres ut som meg selv.... Gutten min er veldig i aktivitet der nede og jeg syns det gjør vondt og er ubehagelig..... Jeg er veldig usikker på hvordan han ligger også. JM sier at hun skal vurdere hvordan han ligger den 6 juni om jeg skal inn til snuing... Gutten min har visst så god plass inni der at han kan snu seg masse... så vi får jo bare håpe han ligger riktig. Men nå er det vel ikke mange ukene igjen for deg heller så den smerten får vi vel bare bære med.... Men jeg tror ikke det har noe med navlestrengen å gjøre.... De svømmer såpass mye inni der med vann rundt seg så den tror jeg legger seg naturlig i annen retning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå