Gå til innhold

tannlege (samme som skravle..)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hm. har ikke vært hos tannlege på 10 år. grunnet voldsom tannlegeskrekk.. sist jeg var hos tannlege var jeg midt i fiksing av en tann.. det ble aldri gjort ferdig. pluss at jeg vet jeg har 5-6 hull nå som bør tas snart. har og ofte betennelse i tannkjøtt.. så prøver å manne meg opp til å gå til tannlege, men nå er jeg bekymret for betalingen.. må alt betales med en gang eller kan man betale på avbetaling. kan jo tenke meg jeg ender med en regning på 30 - 40 tusen!! og det har jeg jo ikke tilgjenngelig..

blir meget bekymret nå, for i dag er første dagen på 10 år jeg har skikkelig vondt i tannkjøttet og tannverk...

tar gjerne imot tips om bra tannleger i oslo og :)

takker for svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finn Høyer

konradsgate (husker ikke nr)

på Tøyen.

kansje ikke værdens beste tannlege men han er super billig.

Skrevet

men må ha noen som har forståelse for tannlegeskrekk.. blir hysterisk og får panikk..

Skrevet

Ring rundt til tannlegene og snakk med de. Vet du kan få utskrevet resept på noen skikkelig sterke smertestillende som du skal ta før du møter opp.

Og jeg har også skikkelig tannlegeskrekk, og sitter også å manner meg opp... Yikes!

Skrevet

hm... søteren min fikk full narkose vær gang hun var hos tannlegen når hun var mindre pga tannlege skrekk. det burde vel du også få.

jeg vet ikke om han er noe spesielt god på tannlege skrekk for jeg har det ikke selv.

det må jo finnes tannleger som er speseialister på for med tannlegeskrekk. det er jo ganske mange som har det

Skrevet

har fått noen gode tips her og på skravle så nå er jeg ett skritt videre :)

har tatt paracet nå så vil glemme vondten for i kveld, men skal ta tak i det imorgen :))

takker jenter!!

Skrevet

Jeg har SKIKKELIG tannlegeskrekk selv! Var nylig hos tannlegen for første gang siden.. Vel.. *Kremt,kremt*.. Barneskolen.. Skulket alltid unna de årene på ungdomskolen og VDG.. (Dum som jeg var, for da var det jo gratis, *LeR*) Men iallefall - jeg kan på det sterkeste anbefalle tannlegen på Tveita, Aicher heter han. Han er kjempe snill og rolig, og de pleierene der er supersøte!! =D

Skrevet

Har spesialisert seg på odontofobi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...