Hormonella:0) Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 er så innmari vondt om dagen.. Den siste uken er det vondt i halebeinet både når jeg går og sitter...og også hvis jeg har ligget lenge. Er snart 17 uker på vei Noen som vet hvorfor dette skjer??Fler som har det sånn??
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 Sånn hadde jeg det i ihvertfall ett år, kanskje halvannet år, etter fødselen. Ikke mens jeg var gravid. Var kjempevondt når jeg hadde sittet en liten stund, og suuuupervondt å reise seg. Gikk bra når jeg hadde stått/gått en stund. Vet om flere som har og har hatt det, så det er nok normalt. FOrsvant heldigvis,men hadde det i over ett år!! auu.... :o/
bodilnf Skrevet 20. mai 2007 #3 Skrevet 20. mai 2007 Det kan faktisk være bekkenløsning, snakk uansett med lege eller jordmor om det.
Hormonella:0) Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. mai 2007 Trodde ikke det satt seg i halebeinet liksom....??
Gjest Skrevet 20. mai 2007 #5 Skrevet 20. mai 2007 Joda bekkenløsning kan visst sitte på de merkeligste steder. Jeg var plaget i 1 svangerskap i fra ca uke 20. Denne gangen merket jeg at jeg var gravid pga smerter i halebeinet. Har hovedsaklig smerter i halebeinet men også i korsryggen Fysioterapauten min sa han kunne ikke gjøre så mye for meg. Har fått et par øvelser som jeg skal gjøre selv
bodilnf Skrevet 20. mai 2007 #6 Skrevet 20. mai 2007 Jeg har lest at det kan starte sånn. Har bekkenplager selv så jeg har jo lest og hørt litt om det. Selv kjenner jeg det mest nederst i ryggen, i hoftene og nedover i lårene, bare litt forran.
Hormonella:0) Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. mai 2007 Ok... Uff..håpet å slippe unna bekkenløsning jeg:O) Fåt håpe det er noe annet...men sikker lurt å nevne det for legen når jeg alikevel skal dit i morgen.. Takk for svar:O)
Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 20. mai 2007 #8 Skrevet 20. mai 2007 Det høres ut som bekkenløsning for meg. Halebeinet er også bundet sammen med den "hengekøya" vi kaller bekkenbunnen og smerter kan forekomme der like gjerne som fremme i symfysen, hoftene, rompeballene osv. Jeg plages noe j...lig med halebeinet selv og har gjort det siden lillemann lå i magen for snart 5 år siden. Det har bare tiltatt i styrke nå som jeg er blitt gravid på nytt. Har en veldig stillesittende jobb og det er verst når jeg må sitte lenge av gangen. Tirsdag skal jeg til legen og be om 50% sykemelding - ingen vits i å pine seg selv, mener nå jeg! Jeg er i uke 14, forresten. Som sagt, det høres ut som bekkenløsning ....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå