Xenaen Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 Hehe. Jo, jeg fikk jo fullstendig panikk i dag, jeg. Pakka bag, og stressa med babyklær og hadde regelmessige kynnere i mange timer. Men så ble jeg så sliten, at jeg la meg og sov. Det er lurt det! For da gikk det over. Heldigvis! Dvs, har fortsatt tak i magen, men ikke så regelmessig. Var innlagt med nr to i denne tida før terminen også i den tru at fødselen var i gang, da gikk det over på natta. Godt at jeg ikke ringte ambulanse og dro inn når det gikk såpass over!! Og god nyhet nr to er jo at jeg nesten er helt klar til å få baby nå! Har bretta klær og vaska vugge og gud vet hva. Hehe.
Gjest Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 Så godt å høre at alt er vel! :-) Er skummelt dette med de takene. Mann er så "snill" nå at han hjelper til med å modne meg, som han sier selv (hehe...) hver kveld for tiden, ja du skjønner, og i går kveld fikk jeg regelmesige kynnere/maserier i en liten time etterpå, så blir spennende å se om det hjelper på sikt. Har siste rest med babyting i vaskemaskinen nå og skal kjøpe madrass på fredag, DA er alt klart. Ja, også pakke bagen da :-) Ha en flott dag Xenaen, så håper jeg vi begge snart kommer oss i gang, på ordentlig!
Xenaen Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 Tusen takk!! Jo det va jo sånn modning vi å hadde holdt på med. Hehe. Men forrige fødsel starta etter sex, så...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå