Fått gutt nr 3 :) Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 Har 4 uker igjen til ks og 6 uker igjen til ul termin, synes det er slitsomt at de skal være så intense og ofte allerede.
Gjest Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 Har hatt kynnere siden hvertfall halveis i svangerskapet... De kommer ofte, og de er intense... (Med intense mener jeg at magen stramner til, jeg kjenner at jeg får litt hjertebank, og blir litt "rar" i kroppen..akkurat som om jeg koker litt i ansiktet... (har aldri sett etter om jeg faktisk blir litt rød, men det kjennes ut som om ansiktet rødmer litt.. hvis du skjønner...) Det er litt ubehagelig, men ikke direkte vondt, som når man har rier... Jeg har ikke ført noen telling over kynnere, men at det er sånn på det jevne en 5-6 i timen døgnet rundt tviler jeg ikke på... Ser jeg en spennende film blir dte fler.. hehe.. og når jeg sover merker jeg ikke noe særlig, annet enn når jeg snur meg, da får jeg ofte kynner... Jeg får like ofte kynner om jeg sitter stille i en stol, eller beveger meg, så for meg virker ikke "hold deg i ro" som noen ned-demping på antall kynnere... Kunne gjerne vært de foruten, er slitsomt, men, noen mener jo at dette er livmorens måte å trene til fødsel på... så da burde jo jeg være topptrent snart... ;-)
~emin~ og Lillingen april-10 Skrevet 20. mai 2007 #3 Skrevet 20. mai 2007 Slitsomt ja. Jeg har fått det samme de siste dagene, og nå begynner de å ta tak i ryggen også og bli vonde. Har holdt på sånn i går og i dag, men jeg antar at sålenge de ikke kommer regelmessig så er det ikke noe å ta på vei for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå