smule_83 Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 Er det flere enn meg? En time etter jeg har spist, er jeg søren meg sulten igjen..
Solskinnsjenta Skrevet 20. mai 2007 #3 Skrevet 20. mai 2007 Klarer ikke spise så mye av gangen, så jeg blir også fort sulten igjen etter jeg har spist. Middagen blir gjerne spist i to omganger for min del (åh som jeg ønsker meg en mikro akkurat nå...) Jeg er 29+2, men går med tvillinger, så er ganske stor allerede. Antar at det har påvirkning på størrelsen på magesekken og apetitten- hehe
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 20. mai 2007 #4 Skrevet 20. mai 2007 nei eg spise egentligt ganske lite....men sist gang då spiste eg så enormt at det merktes godt på mar budsjettet hehe:)
babybooooom-OG Alisha babyen.. Skrevet 20. mai 2007 #5 Skrevet 20. mai 2007 Jeg spiser som en hest..men det rare er at jeg egentlig aldri er sulten.. jeg har bare en enorm trang til og putte noe i munnen til enhver tid..og det er ikke noe gøy, for jeg får så dårlig samvittighet etterpå.. skal ikke være lett, nei...livredd for og legge for mye på meg..uff...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå