Gå til innhold

Tyrkia i september

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal til syden i september, men klarer ikke å bestemme oss for hvor vi skal dra. Vi vurderer Tyrkia eller Kreta... noen som har noen anbefalinger ang sted eller hotell. må være barnevennlig for baby og storebror på 3.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cretan dream på kreta (chania) Er virkelig til å anbefale!

Det samme er nabo hotellet: Flamingo

Skal du til cretan dream må du se på solia.no

Skal du til flamingo er det på apollo.no

Skrevet

jeg vil anbefale tyrkia. jeg har vert der 7 ganger og har kost meg like mye hver gang. side er den beste plassen, spesielt for barn. vi har alltid reist med ving, det er de som har de beste hotellene der. til å anbefale er Hemera( alt inklusivt hotell) som ligger på ved stranden. ellers har du side resort som ligger 1-2 km fra stranden men som er et ypperlig hotell med skandinavisk talende aktivitets team, som har underholdning hver kveld... men jeg ville tatt en tur på ving. no å skjekket litt om jeg var deg. lykke til

Skrevet

Jeg vil også anbefale Tyrkia, vi var der i fjor med gutten vår på 1 år, og han storkoste seg, vi var i Kemer, men har hørt at Side skal være veldig barnvennlig med langgrunnete strender.

Tyrkerene var utrolige med guttungen, når vi var å spiste og han ikke villle roe seg tok de ansatte og trillet han rett utforbi restauranten til vi var ferdig med å spise, på stranden kom en av de alltid og hentet gutten vår og gikk en runde med han på stranden,

Når vi vandret i gatene på kveldene hendte det rett som det var at de tok han opp og bar han litt ( selvfølgelig når han var våken)

Vi fikk alltid hjelp til å bære vognen i trapper ( bodde på et hotell med mange trapper ) Et utrolig serviceinnstilt land som jeg kan anbefale på det varmeste...

Skrevet

Jeg har vært mye i Tyrkia og min mor har leilighet der nede.Pasha Bay er fint hotell for folk med unger, er butikker og forskjellig inne på området. Det ligger også ved gåavstand til stranden. Det ligger i Alanya og heter Pasha Bay el Blue Village område. Er veldig fint der.

Skrevet

Noen hotell å anbefale i Kemer????

Skrevet

Vi har bestilt tur til Tyrkia idag. Skal til Kemer, en stille og rolig liten by. Flere som har anbefalt oss å dra dit. Gleder meg tl sol å varme!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...