Gå til innhold

Angåande 3D - nokon som har peiling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vel egentlig VEEELDIG lyst til å 3dUl.....gubben er ikkje so lysten. Det einaste som held meg att er at det kanskje er lettare å "oppdaga" viss noko er galt der?! Har eg misforstått??? Nokon som har peiling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Tror ikke det er lettere å se det på 3d, siden det er få sykdommer som oppdages ved utseendet på baby.... Vi var på 3d, og det var helt herlig å se lille snuppa. Hvis du vil se bilder kan du se på hjemmesiden min, renahat.piczo.com

Ps kan jo bestille 3d med legekonsultasjon, men vi tok bare for å se, det var litt billigere uten lege.. ;)

Skrevet

var på 3d med min...elle dvs eg va på ekstra kontroll pga misstanke om fostervannet lakk,da trykket han over på 3d å fikk se annsiktet til tulla ganske gidt:) da sa han at her er det hvertfall i kke noe ganespalte...så det såg di hvertfall....men tenkte du feks downs så tror eg isje de ser det,e sje lett å se det på nyfødte helle me det samme...

Skrevet

Tror det er tvert om. VI hadde 3D i uke 26, fikk da valget mellom medisinsk eller kun 3D, som de sa var mer for opplevelsens skyld. Vi tok medisinsk, det var da 2D helt fram til det siste kvarteret hvor han gikk gjennom alle organer (som ordinær UL). Etterhvert han slo over på 3D slik at vi fikk bedre bilder og film. Kan være at man lettere kan utelukke hareskår ved 3d, men ellers tror jeg det kun er 2d som gjelder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...