Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aldri vært kjempe stort fan av brus, men etter jeg er blitt gravid, har jeg sååå lysst på Cola for tiden, MEN får kjempe halsbrann av det....så tør ikke å drikke det...:/

Gleder meg til jeg kan drikke det uten og få halsbrann =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så rart, cola hjelper mot halsbrannen hos meg, stordilla på cola her:)

Skrevet

Såååå hørleg å høyra at det ikkje er berre meg som har dilla på cola.....*kikkar lengselsfullt på 1 1/2 litersflaska ved sidan av meg* :)

Skrevet

Cola er elsk for tia, aldri vært fan av det før, men da jeg ble gravid så måtte flaska til pers:):) Hender jeg bytter ut med colais.. du kan jo prøve det om du får halsbrann av cola:)?

Skrevet

Det er jo det beste for både deg og tennene dine og ikkje minst babyen din.....at du ikkje drikk cola....utan at det er noko trøst.....*ser bortatt på den tomme 1 1/2liters flaska*

Skrevet

hehe det er sant, men jeg drikker det heldigvis ikke hvær dag, prøver å begrense meg til helgene:)

Skrevet

So flinke alle andre enn meg er da.....Kanskje på tide å ta seg saman. Eg kan lata vera å drikka cola ein dag eg....men da må eg feira med jallfall ei cola dagen etter......å eg er so gamal no at eg skulle ha viljestyrke.....klart å slutta å røyka.....so da skulle vel cola'n gå greit og?! trøystar meg med at nokon laster må eg ha og ;)

Skrevet

slutta å røyke jeg å så ett glass cola eller to må man vel få lov å unne seg:)

Skrevet

hei, j leste at man kan drikke ett glass cola og en kopp kaffe om dagen, men mer enn det er ikke spå bra for babyen, dette har m koffeinen d inneholder, og spesielt i de 3 første mnd av svangerskapet:)

Skrevet

eg og slutta å røyka......drikk cola....prøver med måte.....drikk kaffi....med måte.....drikk te....med måte....Drikk ikkje alkohol, men smakte ein slurk raudvin i går....går rundt og har kjempelyst på "draft bear".......huff.....skulle ønska eg var hund....for dei går "berre" i 60 dagar..... ;)

Skrevet

Kommer ikke på hvorfor koffein er så skadelig for H*N?!

Skrevet

Jeg er oxo cola-oman!!! elsker det rett og slett!!!!!!

Har ikke tall på hvor mange liter jeg har drukket av det...

Skrevet

Jeg også!! Jeg drakk bare pepsi max nesten før jeg ble på vei men nå er det Cola for alle penga=) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...