Gå til innhold

så frekt!!=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

ver en dag å handlet på cubus sammen med sambo eg en venninne. skulle handle ett par små ting når jeg skulle betale så sier hun i kassen, ammebh ene er på tilbud nå!!!

javel det drite vell eg i tenkte eg=) greit jeg fekk mage tidlig, men hold an. skal ikke ha før i oktober. vi lo godt på veien hjem, ikke er jeg feit heller slik at hun trudde jeg kanskje hadde født!!

så mange dumme folk, trenger jeg ammebh så kjøper jeg en, oo en 50 lapp lixom=) haha

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud ta deg sammen da!!!! Dama gjorde bare jobben sin og yta god service!!!

Skjerp deg sier nå jeg....

Skrevet

Herregud, hva var det som var så farlig med det da? Hun yter bare god service!!! Stakkars butikkekspeditører som har deg som kunde sier nå jeg...

Skrevet

hehe jeg forstår deg kjempe godt;) er jo ironi i det du sier, akuratt så folk sier, så stor du er blitt, du skal vell ha snart?? alle vet hvor irriterende det er;) men men

Skrevet

jeg er enig i det du skriver. jeg ble spurt om det samme, ble spurt da jeg var 3 mnd på vei, tenk om jeg bare hadde vært litt tykk, ikke gravid!!! folk kan ta feil. jeg tenkte akkuratt det samme, tok det med ett smil da, men de kan gå på ein smell også=)

Skrevet

Nei, huff! En serviceinnstilit dame i kassa! Sånt noe vil vi ikke ha nei... Du ser jo sannsynligvis gravid ut da. Du sier selv at du er slank, så hun følte seg vel trygg på at kulen på magen var en baby og ikke fett tenker jeg.

Noen bruker jo amme-bh lenge før fødselen pga lekkasjer, så hun tenkte vel sikkert du var i målgruppa for tilbudet da, siden du er tydelig gravid.

Syns det frekke er å kalle folk dumme bare fordi de opplyser om et tilbud de har...

Skrevet

Skulle selvfølgelig være serviceinnstilt...

Skrevet

Noen som vet om d er samme anonym som er så sur hele tida? Superhormonell? På nesten alle innlegg er d en anonym som virker sur og sier skjerp deg og er så frekk..Litt slitsomt!

Skrevet

Er det HI du snakker om nå, eller en av de (minst) to andre anonyme som har skrevet inn her? Tviler på at det er samme person hele tida.

Innlegget du svarer på virker jo ikke så veldig surt, så jeg antar at det er et av de andre du egentlig tenker på?

Skrevet

her er en som jobber på cubus. Vi har press på oss fra arbeidsgiveren om mersalg, så dette var bare et alminnelig spørsmål siden undertøyet var på 25%.

Mange synes faktisk det er greit å få vite hva som er på salg når de kommer til kassen, du skulle bare visst hvor mange som går inn i en butikk full av plakater uten å oppdage at vi har salg:)

Skrevet

Utrolig hva vi gravide må gjennomgå altså ;-)

Skrevet

Jeg jobber også med salg av klær.

Får stadig klager på ting vi ikke informerer om, her var det nok en ivrig butikkmedarbeider som ønsket deg det beste. kanskje hun til og med har barn selv og erfarte det var greit å handle på salg før babyen kommer ?

Antagelig trodde hun ikke du hadde født heller for det er mange tykke som ikke har barn :)

Le litt av det og se på det som en butikkmedarbeider som faktisk bryr seg. Alt for mange som ikke gjør synes nå jeg da :)

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg synes det er hyggelig at folk informerer om tilbud og kommenterer magen min...

Jeg er fryktelig fornøyd med at magen min er full av baby og at det snart blir behov for ammebh.. og nå er behov for mammaklær.

Kanskje vi gravide burde slutte å være så nærtagende.. de fleste synes den gravide kroppen og selve graviditeten vår er fantastisk...

Skrevet

Om du skal ha beby nå eller om seks mnd så trenger du uansett en ammebh på ett eller annet tidspunkt...ingen ting galt med å kjøpe tidlig

Skrevet

Forstår ikke helt hva som er problemet her. Ekspeditøren ville jo bare opplyse om et tilbud de hadde. Har opplevd selv at jeg har blitt svært distre og fjern under graviditeten, så setter pris på å bli informert om slike ting. Det er jo bare å la være å ta imot tilbudet. Dessuten synes jeg personlig det er veldig greit å bruke amme-BH også når er gravid, siden jeg opplever at puppene mine har jo vokst enormt under graviditeten.

Amme-BH vil du trenge uansett etter fødselen. En BH på størrelse "stor hest" uten amme-funksjonen, vil du ikke ha bruk for utenom graviditeten. Er nok å bruke penger på i forbindelse med mamma-klær og i forb. med ny baby, så hvorfor ikke spare penger der man kan? Finnes mange fine blonde amme-Bh'er, og hvorfor ikke kjøpe dem når de er på tilbud i stedet, og som sagt: man kan jo ta dem i bruk lenge før man har født hvis behovet for større BH oppstår før ammeperioden.

Skrevet

Hehe!Jeg tror faktisk jeg hadde satt pris på den opplysningen jeg....

Skrevet

Hun er sikkert 17 år da, hu som skrev innlegget.....

Skrevet

mange kjøper jo amme bh når de andre er forsmå...så har du det liksom,er jo egentli ikke vits å kjøpe en hau me vanlige,,,

Skrevet

Ser jo at dette er skrevet med litt humor og ironi. Det er et minefelt å bevege seg inn i dette med mage og vekt blant oss gravide! Stakkaren ville informere om hyggelig tilbud, men aner ingenting om hvor hårsåre mange av oss gravide er. :) Tror jeg hadde smilt av det (slik du også gjorde), men om situasjonen var slik at jeg ikke var gravid, men slet med å få bort magen etterpå, da hadde jeg blitt lei meg da..

Det var iallfall ment hyggelig, det er jeg sikker på:)

Skrevet

Takk for tipset, sier nå jeg.:-) Bh'er begynner å bli mangelvare her i huset, så da skal jeg jammen meg ta turen innom cubus i morgen. :-)

Skrevet

beklager men tilbudet sluttet på lørdagen, men skal si i fra neste gang vi har 25% på undertøy:)

Skrevet

Vet ikke om jeg syns det er så humoristisk og ironisk å kalle andre dumme bare fordi hun tydeligvis var så uheldig å treffe på en litt hormonell gravid. Syns ikke noe i hovedinnlegget tilsier at hun i kassa oppførte seg frekt eller dumt, men det kan jo være ting som ikke står her.

Selvfølgelig, dersom hun i kassa sa noe sånt som at "Du som er så feit trenger sikkert amme-bh", eller noe i den duren, så er jeg enig i at det var skikkelig frekt. Men ut fra det jeg leser her syns jeg verken hun virket frekk eller dum. Men sikkert litt ivrig :-)

Og selvfølgelig bør man være litt forsiktig med hva man sier hvis man ikke er 110% sikker på at den man snakker til faktisk er gravid. Kan oppstå pinlige situasjoner der ;-)

Skrevet

Haha.. er det hormonene som snakker eller???

Jeg skulle kjøpe ammebh rett etter at jeg hadde født. Magen forsvant veldig raskt på meg, og vognen sto utenfor butikken. Kassadamen ser på meg og sier: du vet at dette er amme-bh'er sant??

Tok det som ett kompliment jeg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...