Mini-me:) *gravid* Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 Såg at Topcom ble best i test på tv2 og i foreldre & barn.. Men er usikker på hva jeg skal kjøpe likevel!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 Hei Vi har en topcom til overs om du vil kjøpe? Kun brukt den 1 gang, selger den da vi fikk en annen i gave. Om du vil så kan du få den for 200,- Send meg pm om du vil ha den
Mini-me:) *gravid* Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2007 Takker for tilbudet, men jeg er lit usikker på hva jeg skal ha enda! Noen andre med erfaringer?
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 20. mai 2007 #4 Skrevet 20. mai 2007 Vi har super nova. Den liker vi veldig godt
Mirakeljenta08 Skrevet 20. mai 2007 #5 Skrevet 20. mai 2007 super nova den nye. kjempebra babycall men veldig dyr men verdt penga her.
Mooncake Skrevet 21. mai 2007 #6 Skrevet 21. mai 2007 Topcom fungerer kjempebra. Det eneste jeg ikke er helt konfortabel med er at man justerer senitiviteten på et hjul på siden. Det er veldig lett å komme borti hjulet og forandre sensitivitet uten å vite. Bortsett fra det, er den tip top. Ei venninne av meg har den og hun har teipet fast sensitivitetshjulet. Selv fikk jeg en ny SuperNova da min gamle klikket. Den er veldig god, med temp måler og det hele. Det eneste jeg savner er en stoppeklokke slik at jeg kan se hvor lenge snuppelupp har sovet... men det er det nok ingen baby call som har.
*Isabell* Skrevet 21. mai 2007 #7 Skrevet 21. mai 2007 Jeg har Doro med 2 foreldre enheter:) Veldig grei for da har jeg ALLTID batteri på den ene vist en plutselig skulle gå tom for batteri. Det er lang rekkevidde på den og nesten litt for god må jeg si:) Det er et hjul bak på der man stiller sensitiviteten og den står på lavest hos oss, men den kobler inn vist noen går i døra i gangen ut forbi soverommet og vist hunden bjeffer f.eks. Man kan også bruke den ene foreldreenheten som babysitter i tillegg til babyenheten. Foreldre enheten kan også brukes som Walkie Talkie ( har ikke satt meg inni det). Jeg er veldig fornøyd med denne, vi fikk den av svogeren min i gave, han jobber med slikt og sier det er en av de beste på markedet, men det er vel uenighet om det som alt annet:) Har kommet veldig bra ut i tester også
selfangerkjerringa Skrevet 21. mai 2007 #8 Skrevet 21. mai 2007 Det avhenger litt av behov, bruk og andre forhold. Vi har en supernova som vi er knallfornøyde med Den er ganske sensitiv, og slår inn på biler som kjører forbi hvis vogna står ute. Men siden vi bor laaangt ute på landet så kan det gå godt over en time mellom hver bil, altså ikkeno stort problem.
*Isabell* Skrevet 21. mai 2007 #9 Skrevet 21. mai 2007 Her kan du lese litt mer om Doro sin vist du vil:) Den med to eneheter koster 899:) http://www.reflex.no/Default.aspx?tabid=83&category=diverseutstyr
selfangerkjerringa Skrevet 21. mai 2007 #10 Skrevet 21. mai 2007 ps: sensitiviteten kan selvsagt justeres En stor fordel med supernova er at enhetene kan brukes mens de står til lading, enheten settes i ladestasjonen, som forøvrig har lang ledning.
mammaentiltrulte Skrevet 21. mai 2007 #11 Skrevet 21. mai 2007 vi kjøpte den topcom, men var ikke fornøyd. har nå super nova og er kjempe fornøyd
AE84 Skrevet 21. mai 2007 #13 Skrevet 21. mai 2007 vi også kjøpte topcom men var ikke fornøyd! så vi gikk til innkjøp av en supernova! men topcomen har bedre dekning på lengre avstander, men d vet vi egentli ikke for den gir ikke besje når den ikke har dekning, noe som er et must spør du meg, i tillegg er d viktig å ikke måtte ha ledning når den evt skal ligge i vogna
jippii Skrevet 21. mai 2007 #15 Skrevet 21. mai 2007 Vi er også veldig fornøyde med Doro sin. Betalte 500kr (ny) for den med to foreldreenheter.
*orginalt* Skrevet 21. mai 2007 #18 Skrevet 21. mai 2007 Kjøpte TopCom, men var ikke fornøyd. Vi kjøpte SuperNova og den er knall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå