Gjest Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 ringte føden tirs pga kynnere og stikking i underlivet, var da 31+5. viste seg at jeg hadde premature rier, og fikk brikanyl tabl mad det samme. ble liggende på det lokale sykehuset over natten, dagen etter undersøkte de meg, og jeg hadde 1,5 cm åpning, og mormunnen var påvirket! da var det rett i helikopter til nermeste sykehus med prematur avd, fikk drypp og streng beskjed om å ligge helt i ro. var kjempe redd! etter 48 timer tok de vekk dryppet, ogjeg fikk begynne å bevege meg litt rundt! jeg fikk reise hjem i går, med beskjed om at fødselen kan starte når som helst! har det helt grusomt, men prøver å nyte at jeg er hjemme med gutten vår og mannen min.....
Coolbela Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 Håper alt er bra med den lille i magen da...Lykke til.
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 20. mai 2007 #3 Skrevet 20. mai 2007 huff det høres ikke ålreit ut! du får ha masse lykke til! kan prøve å trøste deg med at min tante startet fødselen i uke 27, men ble stoppet (sånn som du) hun fikk også beskjed om at hun kom til å føde altfor tidlig. men hun fødte på termin. kan hende du er like heldig! lykke til!
Nina-med passasjer Skrevet 20. mai 2007 #4 Skrevet 20. mai 2007 hei,jeg har det sånn som du beskriver der,men det går ofte over,men så kommer det igjen dagen etterpå. gjerne med mensensmerter i tillegg.trenger jeg og ha noe og bekymre meg over tro? har termindado samme som deg.15.07
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2007 #5 Skrevet 20. mai 2007 Hører ikke til her, men vil bare si at du trenger ikke føde før. jeg var lagt inn 2 ganger med premature rier og tulla mi lå der til den dagen hun blr tatt hun med keisersnitt. 14 dager før termin. (pga sv.forgiftning)
Gjest Skrevet 20. mai 2007 #6 Skrevet 20. mai 2007 det er så felt å gå her å kjenne etter hele tiden..... gynekologen på sykehuset sa at vi måtte vel helst innstille oss på fødsel innen et par uker.... jeg blir helt kvalm av tanken på flere uker på sykehus flere timer med kjøring unna gutten vår og mannen min....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå