Mippen Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 Er det dumt med for mye druer ??? Hva med jordbær, mango, ananas +++ mye annen god frukt. Er det noe som ikke anbefales? Vet papaya ikke er bra....
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 det eneste dumme med for mye druer er vel mye luft i magen..? hehe=) har ikke hørt om noen frukter som ikke kan spises av gravide iallefall...
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 20. mai 2007 #3 Skrevet 20. mai 2007 å at du springe ennå marr på do enn nødvendigt hehe:) har lagt min elsk på vannmelon,men må bare stoppa ødelegge så mye av natte søvnene.....opp på do:)
Gjest Skrevet 20. mai 2007 #4 Skrevet 20. mai 2007 Papaya bør gravide holde seg unna.. ellers går det bra ja:)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2007 #5 Skrevet 20. mai 2007 http://matportalen.no/Emner/Gravide Hvorfor ikke papya? Har jeg aldri hørt om fra noen .
Dragemor Skrevet 20. mai 2007 #6 Skrevet 20. mai 2007 Jeg tror jeg har hørt at man bør styre unna papaya i det man prøver å bli gravid da det kan virke inn på kroppen slik at egget ikke fester seg...
Celene -2.09.07~*HØYGRAVID*~ Skrevet 20. mai 2007 #7 Skrevet 20. mai 2007 Jenter Jeg synes ikke vi skal anbefalle hverandre og ikke spise frukt... se på matportalen om dere er i tvil... eller spis masse og få nok vann og vitaminer i kroppen nå som vi er gravide trenger vi minst 5 om dagen... hva vil tåler i forhold til do-løping er også veldig individuelt... frukt er generelt veldig sunt enjoy...
Yarn Skrevet 21. mai 2007 #8 Skrevet 21. mai 2007 Papaya har blitt brukt som middel for å senke fruktbarheten, men om det er hold i det, eller "kjerringråd" vet ikke jeg:) http://www.babyklar.no/index.php?option=com_content&task=view&id=12&Itemid=32 .. jeg klarer meg iallfall uten i 40 uker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå