Babyonboard ;-) Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 Nå har jeg tilogmed begynt å svare inne på KRANGLE!!!!!!!!!!!!!!! Hallo? Hvor er dere???? ......anyone...................?
Gjest Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 hohooo ? må vel svare jeg da,så kranglefanten ikke tar deg,hehe.
Babyonboard ;-) Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2007 Jeg har vært snill pike igrunnen.... hihihihi Men sånn som jeg har det for tida så er det helt utrolig at jeg ikke har hudfletta noen der inne ennå.... hahahahaha
Gjest Skrevet 20. mai 2007 #4 Skrevet 20. mai 2007 derfor holder jeg meg unna... =0) jeg ble så irritert av den der linken som jeg leste her inne i går at,grrrr kunne blitt litt av en krangel det gitt...;o)
Babyonboard ;-) Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2007 og vi klarte å la vær å engasjere oss ;-)))
Gjest Skrevet 20. mai 2007 #6 Skrevet 20. mai 2007 Johoo er her jeg, men nå har du kanskje gått........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå