Gå til innhold

Nå altså.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg tilogmed begynt å svare inne på KRANGLE!!!!!!!!!!!!!!!

 

Hallo? Hvor er dere????

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

......anyone...................?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hohooo ?

 

må vel svare jeg da,så kranglefanten ikke tar deg,hehe.

 

Skrevet

Jeg har vært snill pike igrunnen.... hihihihi

 

Men sånn som jeg har det for tida så er det helt utrolig at jeg ikke har hudfletta noen der inne ennå.... hahahahaha

Skrevet

derfor holder jeg meg unna... =0)

jeg ble så irritert av den der linken som jeg leste her inne i går at,grrrr

kunne blitt litt av en krangel det gitt...;o)

Skrevet

og vi klarte å la vær å engasjere oss ;-)))

Skrevet

Johoo er her jeg, men nå har du kanskje gått........

Skrevet

I'm still here! ;-)

Skrevet

kikker innom av og til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...