Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes sønnen min har så ofte erigert penis, han sier også at det er vondt. Noen som har lignende erfaring med dette? han har det sikkert 2-3 ganger om dagen i tillegg til om natten.

Er ikke dette ofte da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen min hadde også dette ofte når han var på den alderen, han gråt som regel og sa det var vondt. Vet ikke om det er vanlig men det gikk over etter en kort periode her i huset hvertfall:-)

Skrevet

Tror det er ganske vanlig jeg..

Småen på 2,5 her har det særlig på morgenen.

Om han klager på at det er vondt ville jeg spurt legen til råds.. Kanskje han har trang forhud eller noe?

Skrevet

Sorry, men jeg må bare spørre. Hva er erigert penis?

Skrevet

Uff, hjelpemeg, er det virkelig mulig?????!!!!

(Hovedinnlegger: det er helt normalt, men jeg har ikke hørt at det skal være vondt. Ville kanskje nevnt det hos lege eller helsesøster?)

Skrevet

Tusen takk for svar jenter...

tror kanskje jeg skal nevne det for helsesøster ja, ihvertfall nå når han klager over at det er vondt...

Og du som lurte på hva en erigert penis er...; Har du barn? Da har mannen din hatt en erigert penis inn i din vulva(fitte)....

Skrevet

neffi....jeg har ikke barn. men det kan du lese på krangleren :D

Skrevet

Jeg har sjekket om hvorfor sønnen min synes det var vondt og det var også normalt for de synes det var ubehagelig, skummelt og det er jo blod som pumper så det kan føles vondt....

Skrevet

Syns du skal kontakte lege, sikkert ikke noe som feiler ham siden det ikke er konstant, men konstant erigering kan være symptom ved enkelte sykdommer.

Best å kontakte lege en gang for mye :)

Kankje legen også har råd om hva som hjelper.

Skrevet

Hva slags sykdommer da Kajsa?

Nå ble jeg veldig urolig da...

må ringe helestasjonen i morgen tidlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...