Gå til innhold

Hvilken LYKKE!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æ fant en Krokantrøffel i skapet...............

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åh....æ å vil ha !!!!!

men æ fant appelsin... ;o)

Skrevet

Sjokoen var ikke sååå god, hadde nok ligget litt for lenge i skapet ;-)))

Nå fikk jeg lyst på appelsin.....................

Hormoncrazy??? Jeg????

Skrevet

den var ikke så saftig som jeg trodde...så du kan godt få resten av posen.å kjeksene med sjokoladetrekk var heller ikke som forventa.

snurt nå jeg...men jeg har da svensk godis...................."jafs"

Skrevet

søren.... må lete mer ;-)

Skrevet

Har stått å sikla på en pakke med sånne hurtig STORE bringebær muffins................................... *sikle*

Men idag er jeg for LAT!!!! ;-)

Skrevet

Hihi du er akkurat som meg du ;-)

En krokantrøffel kan virkelig redde en aldri så trist og grå dag!

Skrevet

Denne tråden fikk fart på godtesuget, gitt... jeg har allerede begynt å planlegge et par stykker av verdens beste(kaka dere vet) til kaffen etter at ungene er i seng. Namnam!

Skrevet

å kjære................ MÅ jeg virkelig ta ut resten av choc chip ostekaka til Gummis.............???

*leter videre*

*sikler*

Skrevet

YES !!!

fant den 3kg posen med sure godtesmokker jeg kjøpte i sverige ;o)

å jammen var det ikke sjokolade å i samme handlepose...mmmm,kvelden er min =0)

Skrevet

Hmmmm.... Har jeg ikke noe taxfree godterier en eller annen plass?

Skrevet

dumme mannen min....jeg må spise brødskive først sier han...knurr..er ikke unge heller da...men skal da hive i meg di skivene jeg.

Skrevet

Egentlig ganska smart den mannen, men ikke si det til ham ;-))

Skrevet

ALDRI om jeg sier det til han nei...hva kan han ikke finne på da!? grøss...;o)

Skrevet

tralalalalalala....

Fant en Firkløver i skapet, og nå har den ligget lenge nok i kjøleskapet!!! Har hatt mens i snart en måned i strekk! Gnager snart på kjøkkeninnredningen ;-)))

Skrevet

Hvilken PLANET er dere fra? Godter som bare ligger og slenger i skapet uten å få bein å gå på? Finnes ikke i min verden.

Skrevet

vi er fra "hormonellplaneten" vi =)))

å her er det vinger på godteriet.men jeg måtte da spise mat først.hrmph....!! men trudelutt,fråtsinga kan begynne ;o)

å nedskylt med pepsi max....kan det bli værre?? hahahah

Skrevet

Nei, huff nå er jeg skikkelig sjokoladesugen, men får klare meg med brødskive med brunost- det søteste jeg har i skapet. Fy på dere.

Brus kunne hjulpet, men kjører jeg på med coal zeroen i kjøleskapet blir jeg sittende lys våken til klokken 0400. Da blir det utfordrende å være super-mom i morgen.

Skrevet

Sitat fra en av venninnene mine; "Jeg kjenner INGEN som har så mye godteri i skapet som deg!! MEN jeg kjenner heller ingen som har godteri som er GÅTT UT PÅ DATO!!!"

Vanligvis er ikke dette noe stort problem, men nå er jeg gaaaal av pms/mens/hormoner etc etc....

Skrevet

Halloooooooooooooooooooooooooo

Glemte jo hele Firkløvern!!!!

*løper til kjøleskapet*

Skrevet

Du, jeg kunne virkelig trengt den krokantrøffelen nå...

Skrevet

Jeg har en Firkløver.........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................hvorfor skriver jeg Firklver når det er KVIKK LUNSJ??????

Kom på det da jeg skulle skrive at jeg har en KVIKK LUNSJ til for det er en dobbel pakke :-)))

Firkløver er bedre enn kvikk lunsj!! Nå begynner hodet mitt å tulle også!

Skrevet

Og det jeg skulle skrive var at jeg kan sende en firkløver gjennom bredbåndet til deg ;-)))

Skrevet

husk å åpne kjøleskapet før du stuper inn da........=0o hehheheehehehe

Skrevet

men svarte da!!! KVIKK LUNSJ ;-))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...