Gå til innhold

HER!


Ønsker-en-til

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

når har dere da tenkt å prøve? jeg får siste mens den 7 juni, og etter det er det bare å prøve. kanskje jeg også havner her???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her - vi gleder osstil å starte prøvingen, hehe, og håper at vi på denne tiden neste år er nybakte/eller skal bli foreldre!!:) Gleder meg!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gleder meg masse jeg også. ja tenk om vi går vinteren i møte som gravide? det er en stor drøm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder oss veldig til å begynne å prøve, men vi er enige om at vi venter til etter ferien..er bare så redd at d kan ta mange måneder før det sitter en spire...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper jeg også kan stille her snart.mistet i går.trist.Men jeg har ikke mistet motet og prøver igjen iløpet av sommeren.ble gravid på første forsøk forrige gang.håper det går greit nå også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at du ikke har mistet motet. Får håpe at det går like lett for dere denne gangen da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper at alt går bra.Jeg syns at de fleste jeg kjenner har opplevd lignende.Det er allikevel fryktelig vondt.I det ene øyeblikket er jeg i godt humør,så tenker jeg på at det gikk galt og så skriker jeg igjen...Det er helt forferdelig.Jeg vet jo at sannsynligvis var det noe galt med den lille,llikevel er det så veldig vondt.Det er vel hormonene som spiller inn.. Men i løpet av sommeren skal vi prøve oss igjenSatser på at alt går bra da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia alle sammen.skal prøve i sommer her også;) håper spiren sitter i juli/august;)

skal ha mensen nå, så etter neste menstruasjon (i juli) blir det prøving ja;)

håper alle sammen går neste år i møte med et knøtt i magen...jippie for oss alle

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper at jeg snart blir gravid igjen.er det noen som vet hvor lenge det er vanlig å blø etter en SA??Jeg hadde SA på fredag og blør noe fremdeles....Det er tøffe dager nå.slitsomt på jobben.Merker at jeg er ganske utkjørt.Godt det snart er helg.Har fri fredag-søndag.Gleder meg til å sove.Det er ikke så greit å jobbe når man stadig er utslitt,gråter... huff,jeg gleder meg bare til å bli gravid igjen....denne gangen skal jeg ta det med ro.Ingen vakter.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.håper spiren sitter fort hos deg da..var du langt på veg?

kan ikke være enkelt nei.ta livet med ro og håpe på at du fort blir gravid igjen;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i 9.uke.Det hele var ganske forferdelig egentlig.SA var ikke smertefull..Men det er vel verre med den psykiske delen.Har vært veldig trist og lei.Det går litt bedre nå.Har snakket med venninnene mine om det.Sånn jeg ser det virker det som om veldig mange har opplevd en SA eller MA.Jeg er ikke alende.Tenker at det sikkert går bra neste gang.Har tenkt å ha menstruasjon en gang og etter det skal vi prøve å bli gravide igjen.Ble gravid på første forsøk forrige gang.håper det går like greit denne gangen.Har hørt at man blir fort gravid igjen etter SA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiasann. stakk innom marsklubben jeg, vet vel ikke enda hvor jeg hører til..Oppdaga i dag at jeg venter mitt første og svært etterlengta lille nurk. Håper bare alt går bra, og vi ikke gleder oss for tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

hei alle sammen!

her vil jeg også være :)

har hatt 2 ma. fikk beskjed om å ha 2 mens før vi prøvde igjen. har den andre mens nå så håper spiren sitter ved første forsøk. lykke til, til dere alle. håper vi tastes mere utover og at spiren sitter på dere alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder også av en plass her:) Denne gangen MÅ det bare gå! Fikk TR på besøk i dag, og jeg begynner å bli drittlei henne. Hadde vært koselig med en aprilbaby:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...