Gå til innhold

Trillings - Alnagjengen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden Tussi skal vaksinere vesla si på tirsdag og jeg min på torsdag, skal vi være litt gærne og ta mandag og onsdag i stedet til uka?

Det gikk jo så greit sist, så hvorfor ikke være litt ville og gale igjen mener jeg ;-) Kake på Ikea og greier, synes vi var litt vågale der hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hello! Du er skikkelig gæren! Men vi hadde jo hell med trillings på onsdagen, så jeg er med på bytte. Blir med mandag om det er tur på gang. Kan også si i fra til Connie, så kanskje hun joiner oss?

Kake??

Skrevet

Få minutter etter at jeg fikk gubben hjem med forslått halebein og forstua ankel måtte jeg hive innpå med to paracett og krype under teppet. Tror jeg skal ta det rolig med trillings i morgen, og på onsdag skal jeg (endelig, etter å ha ventet i ca 1 mnd) til legen for å få sett på utslettet til Sebastian. Hvis jeg gidder å dra da for nå er det jo nesten borte, føler meg litt teit "se lege, det var uslett der assa, jeg lover" :/

Skrevet

uff da, god bedring Belllen!!

Jeg kan ikke være med på trillings i morgen. Kommer ei venninne fra kristiansand på besøk. Men hun skal dog på Ikea så det kunne jo hende jeg ser vognbanden ute på istokt?

Skrevet

Har snakket med Connie og vi er med kl 12 på brua?

Håper på bra trillevær i morgen, sees!

Skrevet

Flotters! Kan vi møtes ved brua 12:30? Om Tussi blir med så blir det vel 12:15 hos henne. Cake it is :-)

God bedring til deg Bellen og lykke til hos legen på torsdag. "Det var der, akkurat DER, jeg lover! Har tatt bilde av det azza" hehe ;-)

Vi sitter nok i cafeén samsyn, om du vil stikke hodet oppom :-)

Skrevet

Ja uff, nå tuller jeg litt vel mye med trilletidene våre ser jeg. Kl 12:00 ved brua skulle det jo være ;-) Vi sees!

Skrevet

Jeg skal prøve å slenge meg med. Maja har hatt en urolig natt, så jeg må se an om jeg får "timet" duppene og matingen med trille-tidspunkt. Men det går jo som regel bra. Sender sms hvis jeg ikke blir med!

Skrevet

Trillings i dag? Samme tid og samme sted? Maja og jeg er med!

Skrevet

Jepp! Vi kommer kvart på tolv :-)

Skrevet

Må bare spørre, finnes ikke så mange som heter Connie.. Er hun fra Toten?

Skrevet

Vi rakk ikke trillings i dag, var på fysio for meg. Håper dere hadde fin tur. Er med på neste tur. Kanskje vi skal ta en tur til Tveita senteret og kikke litt. Det er jo en fin tur å gå. (Kanskje det blir t-bane hjem for meg...).

Noen planer for trillings neste uke? Anyone?

Skrevet

Vi var som vanlig på cafeèn på Ikea, med to usedvanlig våkne små jenter som nektet å sove. Men de var snille da, min om enn litt eh...jeg får vel innrømme det, manipulerende hehe.

Neste trillings fant vi ut er tirsdag, kan godt ta Tveita. Det er ikke akkurat verdens navle, men greit å gjøre noe annet kanskje. De har vel en kakebit der også mener jeg ;-)

Skrevet

Så bra dere holdt IKEA tradisjonen ved like. Kan godt dra dit på tirsdag også, om det passer bedre. Connie og jeg skal prøve oss på Tveita tur i morgen, siden det er meldt pent vær og greier. Om noen vil være med så heng på. Vi skal starte kl 11! Vi er skikkelig gærne! Håper det blir litt shopping der.. og kake!

Skrevet

Vi skal ta vaksiner i morgen, grøss og gru, så jeg regner ikke med at det blir noen tur dessverre. Kanskje litt senere på dagen, vi får se hvordan den lille damen tar det. Dere får ha god tur i sola, og husk at de har den Kule Badestolen på babysjappa i 1 etg ;-)

Skrevet

Jeg kan heller ikke være med i dag til Tveita. men vi kan godt ta en tur dit senere. Greitt å prøve noe annet enn kafeen på IKEA. Har også lagt planer for tirsdag neste uke. Ser ut som jeg er en travel dame, men det har krasja maksimalt med trille-turene den siste tiden:-(

Maja og jeg prøver igjen på torsdag neste uke da!

Skrevet

Vi hadde superfin tur til Tveita i dag. Rakk det akkurat før regnet kom også. Fikk shoppet masse, altfor masse... Var der i ca 4 timer og da flyr pengene. Vi fant masse fint til småttisene inkl. badestol som skal bli morsomt å innvie!

Fikk testet ammerommet også, og det gikk bra.

Skrevet

Det blir dessverre ingen trillings på oss i dag. Vi har litt ting å gjøre, så vi tar en tur ut seinere. God tur til dere som skal! :-)

Vi sees jo i morgen, jeg tar bilen denne gangen. Fikk så nok av at vogna var "i veien" for alle skoleungdommene på vei hjem og Mia gråt hver gang noen kom borti, ikke moro.

Skrevet

Vi rekker heller ikke trillings i dag, dessverre. Må til Kirken for dåpsinntegning. Vi sees i morgen og kommer sterkere tilbake på neste trilletur. Jeg tar t-banen i morgen, så om du skal Tussi, er jeg på første vogn som vanlig. Sees i morgen!

Skrevet

Skulle egentlig til en venninne i dag. Men føler meg ikke i form. Så det blir hverken trillings eller venninne-besøk i dag. Tar en dose c-vitaminer og håper det går over. Ser an formen i morgen før jeg bestemmer meg for om jeg blir med på treff. Men hvis jeg drar, tar jeg banen og møter deg i første vogn:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...