Gå til innhold

rier i 5 timer så plutselig stopp...???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde rier i natt somplutselig ga seg.. de kom med 5 min mellomrom og varte i godt over ett min gjerne oppimot 2 min...

er andregangsfødende så vet at det var rier.. ikke kynnere dette..

forstår bare ikke hvorfor det stoppet opp... er dagsventende med termin på tirsdag... noen som har hatt det sånn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde sånn med førsteman. Rier hele natten og morrakvisten (på en søndag) dro til sykehuset og der stoppet det. Ble sendt hjem. Riene startet igjen på en tirsdag, og onsdag natt var hun ute. De på sykehuset sa det var masrier.

Håper det betyr at noe skjer snart da. Lykke til!!

Skrevet

welcome to the dark side..eller noe i den duren. Sann har jeg hatt det siden 20.april (det var første natten)... slitsomt.

Har fått beskjed fra jm på føden om at det er modningsrier

Skrevet

tusen takk for svar... off ja jeg får vist bare vente å være tålmodig.. ble bare så glad i natt når det endelig skjedde noe, så bare stoppet det opp... men dere vet tydeligvis hvordan det er så vi får vell bare slite videre...

er så glad jeg har dere jenter å spørre.. tusen takk for svar å masse lykke til videre..

Skrevet

JM på føden sa også at det var tegn på at fødsel var nær da. Nå har jo ikke det stemt på meg. Men du er jo mye nermere termin en det jeg var når det begynte...

Skrevet

Hadde det selv slik i hele natt... Begynte kl 12 og varte til 7 i morges. (Bare akkurat gjennom natta for å være sikker på at jeg ble holdt våken helt til storesøstra skulle stå opp og jeg også måtte opp. Temmelig trøtt nå ja!!!)

Har hørt fra flere annengangsmødre som opplever akkurat det samme. Og det tyder ofte på at det er farlig nært nå!! ;)

Skrevet

håper bare det skjer noe jeg.. er så utrolig lei av å vente.. og at riene stoppet i morges tok nesten knekken på meg..

godt å høre at flere har det sånn.. vi får se i morgen meg og deg da om vi fortsatt går her eller om det har skjedd noe..

masse lykkke til vertfall...

Skrevet

Jeg har faktisk hatt det i dag, varte vel i rundt 3 timer, og de kom iallefall med 5 minutters mellomrom. Har tidligere vært mye plaget av maserier, men har blitt sjekket av legen flere ganger uten at det har vist at maseriene har ført til modning, så satser på de jeg har hatt i dag er modningsrier, siden de var mye kraftigere, regelmessige og temmelig vonde.. ;) Har 4 dager til menstermin, så jeg krysser fingrer for at noe skjer snart.. ;)

Er også annengangs, og opplevde ikke noe som dette i forrige svangerskap, var ikke engang plaget av vonde kynnere, bare vanlige, og fikk veer i forbindelse med fødselen..

Skrevet

Så flott med denne siden her:) Akkurat slik har jeg hatt det i to døgn nå...med rier som varer noen timer også stopp...Jeg kan heller ikke huske at jeg hadde noe slik sist...¨Burde man ringe føden eller jordmor?? Eller er det bare å gå og vente??

Skrevet

Noen som har tips til hvordan "hjelpe" riene?? Fungerer det f.eks å gjøre noe av de rådene med kanel ell lignende?? Vil så gjerne at dette skal være DET!!! Og gjør gjerne noe for å hjelpe riene videre:)

Skrevet

Massere brystene skal visst kunne hjepe modningsriene til å ta seg opp. Sex med orgasme likeså, men det beste er nok å samle krefter.

Skrevet

Heisann.

Jeg hadde rier i 5timer den dagen jeg fødte, men så plutselig stoppet de opp. Jeg var sikker på at det var falsk alarm. 5timer senere gikk vannet, og etter en liten stund kom riene tilbake. kasnskje noe snart er på gang:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...