Store♥+Lille♥+♥i_magen Skrevet 11. juli 2007 #76 Skrevet 11. juli 2007 Kjekt å vite :-) Selv om en har vært gravid før, så glemmer en fort... Dytte dytte dytte
Veldig spent.. :) Skrevet 13. juli 2007 #80 Skrevet 13. juli 2007 Hei! Jeg lurer på en ting jeg håper noen kan hjelpe meg å finne ut av.. Jeg å samboeren min har nå prøvd i 4 - 5 mnd og ikke lyktes, men siden vi bevisst begynte å prøve har jeg fra ca 2 til 3 uker før IKM hatt veldig ømme og voksende bryster, og idet tanta kommer forsvinner dette og brystene faller tilbake til den normale str. Vi har flere ganger virkelig trodd at det var en liten spire der, men siden vi bare ble møtt med skuffelser, bestemte vi oss nå får å ikke tenke noe mer på det, og la det som skjer, skje.. Jeg har nå IKM 20 juli og har fått (i forhold til hva jeg er vant til) enorme bryster, de er faste og ømme. Kan det være kroppen min som spiller meg et puss? Er det noen andre som opplever det samme? Jeg har tom holdt meg unna denne siden for ikke å tenke på det! ;P
fiskelisken Skrevet 13. juli 2007 #81 Skrevet 13. juli 2007 hei:D jeg har hatt veldig ømme pupper i det siste..jeg må sove med bh på..jeg har ikke så store pupper så det har aldri vært noe problem:) men nå så må jeg holde på dem når de er "fri"..og dette er værst om kvelden..graviditestsymptom eller er det bare fordi jeg får mensen om en uke?
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 19. juli 2007 #87 Skrevet 19. juli 2007 Hei fiskelisken: Samme hos meg .. puppene kjennes sprekkeferdige ut til tider .. og gang på gang tror jeg at NÅ skal det skje... men den gang ei.. Tror nok at kroppen spiller oss en puss i ny & ne .. :=)
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 19. juli 2007 #88 Skrevet 19. juli 2007 Det forrige innlegget var til fiskelisken og Veldig spent.. :=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå