Gå til innhold

ny her, men babyen er 4 måneder :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig funnet vegen inn hit, hyggelig med mødre på min alder og oppover...;-)

Er dere alle fra østlandet eller er det noen fra trøndelag her også??

Jeg bor på stjørdal og kunne så veldig gjerne tenke meg å finne noen å trille med...blir litt kjedelig å gå alene hver dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg og velkommen hit til oss :-)

Vi er en gjeng fra Oslo-området som ble kjent via barnimagen.com da vi gikk gravide, og vi hadde jevnlige treff. Vi ville holde kontakten og fikk etter en liten kamp opprettet vårt eget forum her på dinbaby.com så vi fortsatt kan skravle i vei. Enn så lenge er det bare oss, men det kan jo hende det kommer flere inn hit etterhvert. Du er mer enn velkommen til å skravle i vei med oss, jo flere jo bedre :-)

Skrevet

Velkommen hit. Vi har, som sagt, endelig fått eget forum og koser oss med det. Utolig morsomt å høre hvordan det går med de andre og deres babyer! Del gjerne noen erfaringer fra din babyhverdag med oss!

Skrevet

Hei sann hopp sann:)

Som de skriver over så er vi opprinnelig en jentegjeng fra Oslo området, men nye tilskudd er jo hjertelig velkomne:) Kanskje er det flere jenter fra Trøndelag som er inne og leser?

Uansprett så har vi et koselig lite forum her, uten den ekle anonymknappen. Håper du vil trives:)

Skrevet

Veldig koselig at vi blir flere her inne! Kan jo hende det kommer noen flere fra Trøndelag etter hvert. Håper du trives med å skravle litt her med oss andre uansett!

Skrevet

Hei og velkommen inn hit til oss :-)

Her er det bare koseprat og deling av erfaringer, og ikke minst uten anonymknapp .-)

Kommer sikkert flere jenter fra trøndelag til etter hvert, om de ikke er her allerede men ikke skrevet innlegg enda??

Velkommen skal du være :-)

Skrevet

Velkommen.

Jeg er fra Trondheim, men bor i Oslo. Fint med flere trøndere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...