Gå til innhold

Mensen?


Gizom81

Anbefalte innlegg

Heisann

 

Lurer på om noen har fått igjen mensen? Sitter her med skikkelige menssmerter. Regner med at det er det det er selv om jeg syns nå dette er ganske så tidlig, er det ikke? Bare 9 uker etter fødsel? Og jeg som full ammer. Skal på etter kontroll på tirsdag. Kan jeg ta noe smertestillende nå som jeg ammer?

 

Takk for svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Hei

 

Kan godt være mensen, noen får jo den igjen etter 6 uker andre 6 måneder, kan variere masse. Paracet kan du ta som smertestillende, det tar jeg nå, er bare 11 dager siden fødsel så jeg tar det for smertene i underlivet. Det var det jeg fikk på sykehuset også rett etter fødsel.

 

Lykke til!

 

Ozgirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en veldig hodepine i dag og ringte til legen for å høre om jeg kunne ta smertestillende siden jeg ammer. Hun sa at jeg kunne ta paracet eller ibux, alt etter hva som virket best på meg. Så nå har jeg tatt to paracet, og kjenner heldigvis at den begynner å hjelpe. Ikke så kjekt å ha hodepine og to unger... Ser litt lysere på dagen nå som de begynner å virke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk 11 uker på dagen før mensen kom tilbake. Vet ikke om fullamming har noe å si for menstrasjonen. Trodde bare fullamming kunne virke prevantivt generelt sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...