Gå til innhold

In the womb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som vet når siste del kommer-Er det idag?Noen med et se og hør eller lignende som gidder å skjekke.

Leste innlegg på 2.trimester-Ei som lurte på det samme.

Typisk at de sluttet det slik-var jo selvfølgelig siste delen jeg ville se:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lurt på det samme. Har sett del 1 to gager, men aldri sett den siste....:/

Skrevet

tror det skulle fortsette i dag... sikkert i åtte-ni tiden... men hvis du ikke liker å se "sterke scener" så hold deg unna... jeg har sett den før, og du ser "hele stasen" i det babyen kommer ut... men dokumentaren er veldig bra :)

Skrevet

Åå.håper det altså.Vil så gjerne se slutten.Hoho,,ikke skremmende da..? Bare sunt for meg å se tror jeg,siden jeg ikke gruer meg til fødsel hittil-spent-JA!,men ikke redd. Tusen takk:o)

Skrevet

Hm... ser ikke In the womb i programmet, verken for i dag, i morgen eller tirsdag...:/

Skrevet

blæh...på national geographic..?

Skrevet

Mhm... Sitter å ser i programmet til Her og Nå...

Skrevet

blæh.jaja..Tusn takk for at du orka å se etter:o)

Skrevet

Var ikke på hjemmesidene deres heller. Skulle gjerne også sett slutten på dette.

Skrevet

Jah... Kanskje neste lørdag til samme tid? Får vente å se...

Skrevet

var på ngcnorge.com akkurat. Søkte på in the womb der,men fikk ingen resultat-det har vel ikke vært nei..? :/

Skrevet

Jeg skrev rett og slett en mail til dem jeg:) Det har vært så mange innlegg iløpet av denne uka,med spm om når programmet fortsetter-så nå spørr vi de som vet:p Skrev dette:

Hei der.

Vi er en kjempe gjeng med frustrerte gravide fra nettsiden www.barnimagen.com ;)

Satt her for en ukestid siden å så In the womb,men bare første delen ble vist og programmet avsluttet med "fortsettelse følger".Når får vi se siste delen?Vi venter og leter og maser på hverandre for å høre om noen vet dette,men ingen har svar på det,så jeg sender herved spm videre til dere.

Med vennlig hilsen

..............................

Skrevet

jeg sendte også mail, samme dag som 1 del gikk.

Har heller ikke fått svar.

arg!!

Skrevet

Hei!

Gå inn på ngcnorge.com og søk på følgende tittel: "I mors liv", ser ut som det vil bli sendt 28, 29 og 30/5 + i begynnelsen av juni.

Skrevet

det er programmet om tvillinger, trillinger...

det vi leter etter er "i mors liv" , men kun 1 barn:)

Skrevet

Jepp,har fått svar:)Var ei kjempe trivelig dame."vi kan jo ikke ha en masse frustrerte gravide damer gående rundt" sa hun.Skulle undersøke når del 2 kom,og sende mail.Så jeg kan jo legge ut tidpunktet når jeg har fått svar:)

Skrevet

Hehe... for ett digg svar da! Bra det er noen som ikke bare sender standarsvar!! :D

Skrevet

Ja,ikke sant:o) likte det der svaret ja!:)

her er mailen jeg fikk

Hei igjen

Det er absolutt ikke meningen at dere skal være kjempefrustrerte. Jeg vet vi

har gjort om litt på sammensetningen av programmet slik at det som tidliger

var et 2 timers program ble kuttet ned til 1 time. Men jeg skal sjekke litt

rundt dette og melde tilbake. Vi kan ikke ha masse frustrerte gravide damer

gående rundt =)

Jeg har forresten tre barn selv,- så jeg vet nøyaktig hvor opptatt man er av

"alt om graviditet")

Skrevet

Ja da er det bare til å vente i spenning....

Håper jeg får med meg når den av dere skriver dato og klokkeslett her inne....

Vil se siste del...:)

Skrevet

åj har faktisk lastet ned den filmen, har den her på datan min!!!!!! hvis det er den som heter "in the womb" å varer 1:30 min. er på engelsk, men de snakker veldig tydelig. lastet den ned på hmm bitcomet tror jeg det het, eller min mann gjorde det for meg. er ikke så datakyndig ellers så har jeg skulle prøvd å lagt den ut så jeg har fått delt den med dere....men hvordan...noen som vet....?

Skrevet

Flott at dere har fått svar... Får håpe de setter den opp snart. Gi beskjed om dere får vite noe mer :)

Skrevet

Nå er jeg spent på om de klarer å sende den siste delen eller ikke...

Skrevet

Har sett at In the Womb er på National Georaphic i dag kl 13:00, men vet ikke om det er del to eller en. Noen som vet?

Skrevet

hmm.. I dag kl 13:00 sender de den om tvillinger og trillinger....

Når har de tenkt å sende del to til den de startet med for over en uke siden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...