MaryPopp☆2-barnsmor Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 Et par ganger de siste 2 dagene har jo plutselig blitt litt våt i trusa.. ( ja,ja.. høres kanskje litt ekkelt ut fo noen sarte sjeler, men sånn er det ) Kan det være fostervann? Det er helt sikkert ikke urinlekkasje, så hva er det?? Bør jeg kanskje ringe føden og høre der? Er i uke 23 nå..
Gjest Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 Er kanskje litt tidlig å lekke fostervann.. Hvis det skulle være det så betyr jo det at bebisen har snudd seg og at hodet har festa seg. Man lekker hvis hodet har festa seg,er det ikke festa så kommer alt vannet på en gang. Og bebisen er vel ikke så stor enda,at den fungerer som en "propp".. Men åssen er du sikker på at det ikke er urinlekkasje? Hender jeg og får sånn våt flekk,men det er ikke fostervann,for urinprøvene mine er helt fine. Jeg regner med det er urin,for jeg har lagt merke til at det hender at ikke alt kommer ut når jeg er ferdig(beklager sarte sjeler..),så derfor tørker jeg litt ekstra for å være sikker på å være helt tør.. Har vært sånn en stund nå. Sikkert fordi man forandrer seg der nede..
MaryPopp☆2-barnsmor Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2007 Ok, så man kan ikke lekke visst ikke hodet har fastet seg? babyen sparker nede i bekkenet mitt nå, så tydelig at hodet ikke er der nede.. Hadde det vært urin hadde det luktet urin.. det gjør det ikke.. Vet hvordan det er at vannet går, for med førstemann så det bare plask. hehe.. var bare littegrann vått, men man tenker jo det værste når man er redd for den lille..
svana72 Skrevet 20. mai 2007 #4 Skrevet 20. mai 2007 Hei sånn hadde jeg det i første svangerskap jeg da,jeg ble kjempe nervøs å ringte føden,men det var bare urin helt klaer var det oxo å ikke lukta noe heller,så du kan nok bare ta det med ro er nok bare litt urin lekkasje,men er du selv veldig usikker så ring føden for det er ikke noe godt å gå å være bekymret eller usikker. Men er ikke noe å være redd for.. Lykke til...
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2007 #5 Skrevet 20. mai 2007 det er helt normalt med mer utflod når en er gravid. Er enig med deg at hadde det vært urin hadde det jo lukta. Jeg har iallfall merka at det er utflod som kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå