Anonym bruker Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 har gått på antibiotika el under svangerskapet? Jeg sliter med en bihulebetennelse som jeg ikke blir kvitt, så jeg må vel begynne med anitibiotika snart... Men jeg er så redd det kan skade babyen...
lamsen&lillevenn;) Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 jeg har gått på antibiotika pga en urinveisinfeksjon..tror legene veit hva de skal gi deg når du er gravid så det er ikke noe å tenke på...tror ikke babyen har det noe bra hvis du går for lenge med en betennelse el infeksjon heller men det er bare min mening
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 20. mai 2007 #3 Skrevet 20. mai 2007 har å fåd pga uvi, legene vet hva dem driver med så du får nok ikke noe som vil skade babyen skal du se=)
Ioren Skrevet 20. mai 2007 #4 Skrevet 20. mai 2007 Jeg har akkurat gått på antibiotika på grunn av bihulebetennelse. Fikk Apocillin, som ikke har noen negativ virking på babyen =) Kom deg på antibiotika, er ikke bra for babyen at du er syk heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå