Gå til innhold

mai-jenter med MAGE


Gjest

Anbefalte innlegg

-en ny liten oppdatering på hvem som fortsatt går med mage. (20. mai)

 

Bare 5 dager til termin her, og fortsatt magen intakt. Venter, venter, venter... så spent, så spent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også 5 dager igjen, og sitter med en merkelig følelse av at han ikke har tenkt seg ut noen gang, he he. Merkelig følelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 dager igjen. Skal på Ullevål i morgen for sjekk, kanskje settes igang pga svangerskapsplager.. som har blitt borte de siste dagene... Får høre hva de sier..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå -1 og kjempe lei. Har en følelse av at han ikke kommer til å komme av seg selv, så det er vel bare til å vente å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er nå - 5 dager... straks -6 ser jeg på klokken... men enda ikke utålmodig, han kommer nå han er klar. ingen grunn til og stresse:) han er aktiv og har det fint. gleder meg masse til og se han men klarer fint og vente:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 25 mai...

Men går fremdeles å vagger.Er mektig lei no....4 dager til termin.....Måtte det skje nåke snart.Føler eg skal gå slek i evighet og at eg har gått slek i evighet.Gler meg til å bvli sjølvstendig igjen.haha Store problem berre med å få sokker på meg.Magen er nokså stor no,og `mor`trenger hjelp med det meste:)

Godt å høyre det er fleire gravide her inne.Føler dei fleste har fått allerede:)

 

Lykke til,til dere som endå venter....Hold ut...Me rykker stadig fram i køen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er her jeg og. har termin 27, så nå er det 6 dager igjen, men har en ekkel følelse av at jeg kommer til å gå lenger. fikk ei jente i uke 36 sist, så det er jo typisk at jeg må gå lenger nå. men men vet jo at han vil ut en dag å treffe oss.

skal på ul i dag, så det blir jo spennende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler også den aldri kommer til å komme ut - ingen tegn så langt og 5 dager til termin. På kontroll i dag tidlig tilbød jordmor å "tøye litt på mormunnen" men jeg sa heller neste uke da jeg føler det er litt å gripe inn i naturens planer.. KJEMPE utålmodig da, dagene snegler seg av gårde!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dager til terminen. Føler det er noe på gang, men har blitt lurt før. så det er bare å vente å se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde termin 19 mai. Begynner å bli riktig klar nå... går å kjenner etter vondter og tegn på at det kan være noe i gjære.. blir småtullete av det ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordmor sa til meg at det er viktigt å eta lite og ofta istadn for sjelden og mykje.for det kan være ungen trykkte så mykje på magesekken at det utgjorde kvalme.Da er det ikkje godt om den er stappa full.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dager igjen her også.. Skal bli deilig å få vekk den store kulen som er i veien hele tiden!! ;) Lykke til alle sammen!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...