miss_p Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 jeg fant nettopp ut at jeg er gravid, har allerede begynt å få litt stor mage. Ikke helt planlagt Vi gifter oss i juli og brudekjolen er allerede kjøpt inn. Håper den passer
Happy H Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 samme her=) om alt går fint e eg 5mnd på vei når eg gifta meg. e veldig bekymret for kjolen, men skal ringe brudesalongen imåro å høre om de kan gjøre noe!!! Har jo ikkje lyst på en an kjole, he he.. vi avlyste bryllupet pga graviditet men mistet, så denne gangen komme vi tilå fortsette m planene og e eg heldig blir d bryllup med mage=)
vimssa Skrevet 20. mai 2007 #3 Skrevet 20. mai 2007 Vi gifter oss når jeg er 7 mnd på vei. Det går helt sikkert fint. Kjolen er sydd til mage (tror den må sys inn litt faktisk), så det blir ikke noe problem. Det viktigste blir å ha gode sko =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå