Gå til innhold

noen som gifter seg med mage??


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fant nettopp ut at jeg er gravid, har allerede begynt å få litt stor mage. Ikke helt planlagt :) Vi gifter oss i juli og brudekjolen er allerede kjøpt inn. Håper den passer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme her=) om alt går fint e eg 5mnd på vei når eg gifta meg.

e veldig bekymret for kjolen, men skal ringe brudesalongen imåro å høre om de kan gjøre noe!!!

Har jo ikkje lyst på en an kjole, he he..

 

vi avlyste bryllupet pga graviditet men mistet, så denne gangen komme vi tilå fortsette m planene og e eg heldig blir d bryllup med mage=)

Skrevet

Vi gifter oss når jeg er 7 mnd på vei. Det går helt sikkert fint. Kjolen er sydd til mage (tror den må sys inn litt faktisk), så det blir ikke noe problem. Det viktigste blir å ha gode sko =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...