77modell Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 Hadde gjerne tatt igangsettenede også jeg da, men det er litt tidlig enda:)
77modell Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2007 Så da kan jeg begynne da:) For å sette i gang da? Må en vente til terminen eller?
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2007 #4 Skrevet 20. mai 2007 De setter gjerne modningsakupunktur fra uke 35, men de venter med de ristimulerende nålene til etter uke 37.. Jeg har 3 uker til termin nå og får ristimulerende nåler to ganger i uka helt til jeg føder.
77modell Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2007 Ok flott, takk for svar! Hva betaler dere pr gang da? Kan jo bli veldig dyrt...........
Fire småtroll Skrevet 20. mai 2007 #6 Skrevet 20. mai 2007 Er så heldig at jordmor som er på helsestasjon har etterutdanning i akupunktur her, så jeg betaler ingenting :-) Men har hørt andre betale ca 3-350,- pr gang, og da blir det dyrt ja.. Et tips jeg fikk var å ringe føden å spørre om noen av jordmødrene der setter det, det er nemlig flere og flere jordmødre som lærer seg akupunktur, og da slipper du unna med helt andre priser, kanskje gratis også. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå