Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kvise på rompa inatt, kan det være slimproppen? Hva skal jeg gjøre? Tror jeg må ha ny ul, blir den 26., men jo fler jo bedre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvise på rompa = slimpropp? Skjønner ikke hvordan du tenkte den tanken men...

Skrevet

Hø? nei ikke jeg heller...............Vi er kanskje litt treige da.........

Skrevet

hahahaha:)

Skrevet

Ja! Det hørest ut som slimproppen, fort deg og ring!!!

Skrevet

Dette er tydligvis en tråd som er ment for å hetse de her inne som spør om slike ting.

Barnslig.

Skrevet

ja ironi er tydeligvis ikke deres sterke side..:-) Prøver den på krangle, der har de greie på sånt.

Skrevet

var forresten ikke ment som hets heller, bare kjeder meg. Forstår godt at folk spør mye, men enkelte spm blir gjentatt litt vel mange ganger. :-)

Skrevet

Ja, men så blir jo folk skiftet ut her inne ganske ofte og da..

Skrevet

ja tror du føder nå....om du får en kvise til må du nok ta en telefon til føden..helt klart slimproppen det.

Skrevet

Har vært på føden nå. JM poppa kvisa, kom ingen baby ut. Heldigvis, for jeg er jo bare en uke på vei. IKM neste helg.

Skrevet

trøst deg med at du har ni mnd på å bli litt bedre .....

Skrevet

Håper det. Tror jeg har fått bekkenløsning og. Ringer lege imorgen og bestiller time. Har allerede fått lånt rullestol av bestemor så jeg slipper å gå så mye. Har brukt den i et par uker nå og funker fint. Blitt litt svak i beina da, men det fikser de på Sunnaas etter fødselen.

Skrevet

i så morro!!!! jeg ler meg ihjel!!!!! hahahahahaha (NOT)

Skrevet

nei du står vel for en god prosent av spørsmålene her. Ikke rart du ikke synes det er gøy.

Skrevet

Hehe, er det her du er slemme anonyme..trodde det var noe skikkelig ille som fåregikk herinne.

Skrevet

Ja! Er jo så og si i fødsel her! *presse, presse*

Skrevet

Jamen herregud da jenter, ikke vær så selvhøytidlige.

Skrevet

Såh.. der fikk jeg slått ihjel noen timer med kjedsomhet. Er ferdig nå :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...