Aleksander+Hannah i magen Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 Keisersnitt eller vanlig fødsel?
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 spørs vel helt hvordan den vanlige fødselen utvikler seg, men helt vanlig så er keisersnitt verst etterpå
Gjest Skrevet 20. mai 2007 #3 Skrevet 20. mai 2007 keisersnitt. Men klart, har du hatt mareritt fødsel og blitt "sprengt", med 30 sting osv. så river det nok litt det også ja.....
jentebabymom Skrevet 20. mai 2007 #4 Skrevet 20. mai 2007 keisersnitt tar jo lengere tid å bli bra.fødsel sikkert vondere men bdre etter på.
Forskeren Skrevet 20. mai 2007 #5 Skrevet 20. mai 2007 Har vel også hørt at ks er verst. Men jeg har foreløpig ingen sammenlikning, hadde ks sist og var relativ sprek etterpå. Så noen er i god form etter ks også. Men det river litt i arret en god stund, da. Og man kjenner det når man skal opp og ned i senga, løfte baby etc... Også er man jo mer utsatt for komplikasjoner etterpå, noe jeg heldigvis slapp.
Gjest Skrevet 20. mai 2007 #6 Skrevet 20. mai 2007 Helt klart keisersnitt. Tok keisersnitt førstegangen og fødte normalt andre gangen. Den normale fødselen var vond men gud for en god følelse og vere i god form med en gang etterpå. Kunne stelle babyen og vise den fram. Man kan få store komplikasjoner av keisersnitt. Mitt var et hastekeisersnitt. Allt gikk bra. Men dagene etterpå var tøffe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå