MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 Fytti griiiisen hvor ille det PLUTSELIG har blitt... Det sviiiir, og sviiiir og sviiiiiir!!!! La meg klokken 3 i natt, men klokken halv sju var det bare og stå opp... Da hadde halsbrannen våknet!!!! Opp og nærmest spy, spytte spytte.... Sviiiiiiir!!!! Au Den holder på ennå.. Jeg springer kun imellom bad og pc idag jeg!!!! nesten som å ha omgangssyken!!!!
77modell Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 Kjøp love harts!!!! Det funker faktisk:) Jeg syns også nyco er veldig god hjelp. Men om noen er intrisert er min også gratis:) TO FOR EN!!!!
ifie Skrevet 20. mai 2007 #3 Skrevet 20. mai 2007 UFF, du har det verre enn meg, jo!! Jeg kjøpte novaluzid mint på apoteket i går, og kunne nesten ligge (ikke sitte) da jeg la meg i går kveld! Syns også nyco funker, men det går over så fort. Disse tyggetablettene smaker ganske ille/helt jævlig, men syns de er OK enn så lenge. Hvis du ikke har søndagsåpent apotek er jeg spent på å høre flere meninger om love harts! Håper virkelig du får slukket brannen!!
Solskinnsjenta Skrevet 20. mai 2007 #4 Skrevet 20. mai 2007 Legg den ut på finn.no. Eller qxl til høystbydende Love hearts er mine beste venner. Fløteis og softis er gode alternativer til midlertidig hjelp. Lykke til og god bedring. Trøsten er at når babyen kommer forsvinner visst halsbrannen!
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2007 #5 Skrevet 20. mai 2007 Jeg måtte sitte og sove tilslutt-så fant legen min fram til pepciduo.Han sjekka ut advarselen somstår på pakken i forhold til graviditet,og fant ut at det var ingen fare. Det var det eneste som hjalp såpass at jeg kan fungere,dvs sove litt. (Kan fortsatt ikke sovepå høyre side,men MYE bedre enn før)og da hadde jeg prøvd alt,og da mener jeg alt...
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 20. mai 2007 #6 Skrevet 20. mai 2007 eller så er jo melk en sikker vinner det hjelper alltid for meg iallfall.. kald melk. mmmmm....
erotica80 *3boys1girl Skrevet 20. mai 2007 #7 Skrevet 20. mai 2007 vaniljesaus...brukte nyco og div før...men nå er det kun sausen som hjelper........
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 20. mai 2007 #8 Skrevet 20. mai 2007 melk hjelper kun der og da ikke noe særlig lenge for min del...føler jeg brenner opp.love hearts har heller ikke hjulpet meg.... di ekkle graviscon tab er bare ti å spy av...synst dette er kjempe plagsomt med halsbrann....har hatt litt is,men føler det er feil å trykke i seg det og når en er veldig plaget....men tar gjerne imot gode råd å tips her,sliter skikkeligt:(
@nita+Sebastian Skrevet 20. mai 2007 #9 Skrevet 20. mai 2007 Jeg bruker flytende gaviscon. Er også ganske kvalm smak og konsistens. Men jeg hiver i meg en dose, drikker en slurk vann og tygger litt på en tyggis med sterk smak etterpå. Må ikke svelge ned med mye vann, ei heller tygge lenge på tyggisen, bare nok til å bli kvitt smak og konsistens. Da sover jeg godt hele natten etterpå ) Lykke til!!
mor til snart 3:o) FØDEKLAR:) Skrevet 20. mai 2007 #10 Skrevet 20. mai 2007 prøv link tabelletter fåes kjøpt på apotek. loveharts funker også veldig godt:o) på meg.
yret Skrevet 20. mai 2007 #11 Skrevet 20. mai 2007 Jeg fikk anbefalt Aflurax tyggetabletter (kjøpes på apotek) av min jordmor etter at jeg klaget min nød over hvor grusomt Gavisconen smaker (kastet jo nesten opp). Denne virker like godt og smaker mest som tannkrem i tillegg til at den er helt ufarlig for gravide. Anbefales!
Trolltusta & Trollbarnet Skrevet 20. mai 2007 #12 Skrevet 20. mai 2007 Selv bruker jeg Gaviscon og jeg er enig den smaker ikke godt, men hvis dere tar den rett etter at dere har pusset tennene med en litt sterk tannkrem så smaker den mest ikke i det hele tatt. tablettene synes jeg smaker som Love hearts så¨dem ligger fast på nattbordet i tilfellet jeg våkner med halsbrann om natten. Ellers skal samarin også virke mot halsbrann. Samboeren min er mye plaget av halsbrann og han sier at mat og drikke med syre er nesten alltid halsbrann fremkallende, så jeg prøver å holde meg unna brus, saft, juice...etc... heller drikker vann og melk melk er jo syrenøytraliserende så det kan jo også hjelpe litt...
camnat Skrevet 20. mai 2007 #13 Skrevet 20. mai 2007 Har samme problem men her går det på Love Hearts og Knott. Fungere for meg, men har et stort forbruk i drops, men bare halsbrannen forsvinner er jeg glad. Er helt pyton.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå