Solstråle72 Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 Etter utallige forslag og gjennomgang av navnebøker, så har vi endelig blitt enige og lillegutt har fått navnet Tobias. :-) Vi er fornøyde med å bli ferdig med diskusjonen og jeg tror jammen lillegutt er litt fornøyd også :-) I ettermiddag reiser vi på en ukes ferie til Kragerø. Skal bo i firmahytten til Storebrand på Kragerø Golfpark. Vi håper på fint vær og fine dager sammen alle tre. Det blir Tobias første reise, er litt spent på hvordan det går.
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 Det er et kjempefint navn. Hadde det vist seg at lillejenta hadde vært gutt istedenfor så var Tobias navnet vi hadde tenkt å gi gutten. Men det ble som ventet ei snuppe og navnet ble Iselin:-) Lykke til videre med lille Tobias.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 20. mai 2007 #3 Skrevet 20. mai 2007 Så fint navn! Dere har god grunn til å være fornøyde, og det har jammen meg lille Tobias også :-) God tur, det går sikkert kjempefint. Blir nok godt å komme seg vekk litt også, ihvertfall etter den fødselen du hadde. Jeg sitter fortsatt og analyserer min egen, så jeg kan bare tenke meg hva som surrer rundt i ditt hode. Det var supert å se dere på sist treff, du er en tøff dame :-) Kos dere masse på tur!
Bellen^2 Skrevet 20. mai 2007 #4 Skrevet 20. mai 2007 Gratulerer så mye med navnevalg! Tobias er et kjempekoselig navn:) Og god tur! Godt å komme seg bort litt, og Tobias kommer sikkert til å stortrives på tur sammen med mamma og pappa:)
måken og vesla Skrevet 20. mai 2007 #5 Skrevet 20. mai 2007 Kult navn! Og godt at dere fikk bestemt dere. Tror ikke det blir noe lettere å bestemme seg etter som dagene går...
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 20. mai 2007 #6 Skrevet 20. mai 2007 så flott navn!! Tenker han er strålende fornøyd jeg :-) Og så deilig med en uke ferie sammen, kos dere masse! Vi hadde vår første langtur med Camilla nå i 17mai "helgen", gikk over all forventning, så det går nok strålende for dere også skal du se :-)
Endelig ny spire i magen Skrevet 20. mai 2007 #7 Skrevet 20. mai 2007 Hei! Kjempeflott navn dere har valgt. Han kommer nok til å trives med det navnet. Håper dere får en kjempeflott tur og knallvær! God tur! Klem fra oss
Millapril Skrevet 20. mai 2007 #8 Skrevet 20. mai 2007 Gratulerer med navnevalget! Det var et flott navn, har en fetter som heter det. Det var også ett av navnene på min samboers liste om vi hadde fått gutt. Håper dere får en fin tur og kos dere med lille store gutt!
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 20. mai 2007 #9 Skrevet 20. mai 2007 Gratulerer med det flotte navnet på gogutten. Kos dere masse på tur og det går sikkert veldig fint.
Två små trollungar Skrevet 20. mai 2007 #10 Skrevet 20. mai 2007 Det var et fint navn! Dere får ha en god tur!
Tussi og Maja Skrevet 21. mai 2007 #11 Skrevet 21. mai 2007 Så fint navn da! Godt å ha bestemt seg tenker jeg! Vi synes også det var vanskelig å finne det riktige navnet, men er nå veldig fornøyd. God tur, krysser fingre for sol og varme!
Gjest Skrevet 22. mai 2007 #12 Skrevet 22. mai 2007 Gratulerer med navnevalg og gratulerer med flott navn! Det er viktig å huske at det er gutten som gjør navnet kult og ikke navnet som gjør gutten kul! Tobias kommer til å bli en storsjarmør! Sammen med Nore, Sebastian, "Bart" og Matteo...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå