Gå til innhold

Nar etter bebbis nr 1 begynnte dere å tenke på nr 2??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynte vel å tenke på det rundt 1-årsdagen til lillemann, men det passet ikke å sette igang enda da. Har en plan om å begynne å prøve på sen-høsten en gang nå i år slik at neste baby kommer i sommerferien. Jeg vil jo helst fullføre et års høyskoleutdanning først og så får jeg ta resten etter permisjonen.

Skrevet

Minstepia vår var 3 mnd da vi ble gravide igjen, er akkurat 13 mnd mellom de. Passet oss perfekt! Har 2 pier på 2 og 3 år og de har alltid vært såå omsorgsfull og bestevenner! Hadde lyst på 2 tette så var godt planlagt :) ble litt ekstra arb de først mnd men tok det igjen på ekstra mye kooos :)

Nå venter vi barn nr 3:)

• 4 uker senere...
Skrevet

Rundt 1-års dagen til gutten min begynte det å krible litt i magen når jeg tenkte på 1 til.

Nå er han snart 14 mnd. og vi begynner prøvingen om et par uker (skal bare få mensen først)

• 3 uker senere...
Skrevet

Når han var et par mnd hadde jeg utrolig lyst å sette i gang med nr. 2, men av praktiske grunner har vi ventet til han nå er 2 år før vi prøver igjen.

Skrevet

lyst på nr 2 nå jeg.. jenta vår er 3 mnd.. pappan har og lyst og sier at jeg skal styre det... så skjer vel snart tenker jeg!!

Skrevet

Begynte vel å planlegge når vi ville ha nr to da nr 1 var et par mnder. Begynner prøvingen om to mnd. Blir ca. 2,5 år mellom..

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har veldig lyst og bli gravid nå med en gang jeg!!!Tulla vår er 3 mnd. Vi ønsker oss to ganske tette barn, hvis vi får til da:)

• 1 måned senere...
Gjest Renate&nydelige christina
Skrevet

Akkurat nå! Er i 1 pp:-) Jenta vår er 10mnd..håper spiren sitter fort!

Gleder meg til en ny baby!

• 4 uker senere...
Skrevet

Under fødselen :) Tenkte : "Dette må jeg bare oppleve igjen!!" :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Vi har alltid sagt at vi har lyst på to barn.

Nå er jenta vår 20 måneder og jeg kunne tenke meg og begynne og prøve i januar,februar,men min kjære mann er litt mer skeptisk........

vi får vel se, men lysten er der ja

• 5 uker senere...
Skrevet

Faktisk etter 5 mnd. Men ventet med prøvingen til hun var 9 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...