Gjest Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 Hva er vanlig? Tenker å sette bordene i hestesko.. Blir 25 stk til maten. Ett hovedbord med meg og pappan.. Hvem sitter ved oss? gudforeldre og faddere? Hvis ja, skal samboerene til fadderne sitte sammen? Ett sidebord til mi slekt, og ett sidebord til sambos slekt? Mamma og pappa er skilt, og jeg har en stefar.. Hvordan skal jeg gjøre det da? Er mye mer sammen med stefaren si slekt enn pappa si slekt.. Huff.. Vanskelig
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 :)Hestesko funker bra det,oxo langbord. De som er vanligst å ha sittendes med dere er fadderne-det tror jeg de fleste har=)Det vi gjør er å ha fadderne med familie(partner og barn) sittendes sammen. Tror ikke e ville hatt et sidebor til hver av slekta,er jo kjekt om de får snakke sammen og bli mixa litt=) Du tar de dere tror passer sammen fra hver slekt og setter de hvedsiden av hverandre. Trenger ikke å være noe høytidlig=) Foreldrene til samboeren er skilt og har nye partnere begge to, ikke sett de hvedsiden av hverandre,plasser heller de på hver sin ende. La de som har partnere og små barn sitte sammen,og sett barna mellom foreldrene,for da har de litt mer kustus over de. Lykke til, det går nok kjempe fint=))
~Milly~ Skrevet 20. mai 2007 #3 Skrevet 20. mai 2007 Ikke så lett dette med bordplassering, og har desverre ingen tips til hvordan du bør løse det. men har en link som er veldig grei; http://www.brollopstorget.se/Brudpar/bordsplacering_steg1.php?id=-1 Er egentlig beregnet til bryllup, men vi har brukt den til dåpsbord.Her kan du velge type bord, og antall gjester, og så skrive hvem som skal sitte hvor. da får du sett det litt "ovenfra", og kan prøve deg frem og tilbake med hvem som skal sitte hvor =) Lykke til med dåpen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå