Gå til innhold

Vanlig med mensenlingnende smerter?


Anbefalte innlegg

Skrevet

har skikkelige "mensensmerter" som gjør vondt helt bak i ryggen.og de kommer og går .har litt sånn hver dag.har masse kynnere også.

har det noen betydnig for noe? eller er det bare sånn det er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg er det "bare sånn det er" :) Har hatt vonde kynnere og mensmuringer i flere uker nå (er 39 fullgåtte i dag), og det blir bare mer og mer. Jordmor er helt avslappa i forhold til det, så da er jeg også det. Kroppen øver seg på fødsel :)

Skrevet

oki:) takk for svar:)

 

blir litt roligere når jeg vet at andre har det likt:)

Skrevet

Hos meg har det vært sann siden dag en ihvertfall. Men for mange kan det være tegn på at ting begynner og skje da.

Skrevet

huff.håper ikke det da.for jeg er bare 32 uker :s

Skrevet

ja:)er vel det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...