mamma og Mille HØYGRAVID Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 Jeg må¨kjøpe et sånt fordi det ikke er så god plass på badet. Noen som har sett noen fine? Det fra Ikea er ikke så fint, og det er også litt for bredt..
Gjest Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 Du kan jo se på Lille Trille. De har en fin en. Vi skal ha en vegghengt en i kjelleren sånn at jeg slipper å gå opp hvis lillegutt trenger bleieskift på natta.
Gjest Skrevet 20. mai 2007 #3 Skrevet 20. mai 2007 Brio har et i hvitt metall. Det er bxhxd, 61x72x100cm. Det har hyller innvendig. Se www.brio.no under møbler
mamma og Mille HØYGRAVID Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2007 Jeg fant ikke noen sånn på lille trille??? Er jeg helt sløv eller... www.lilletrille.no, ikke vel?
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2007 #6 Skrevet 20. mai 2007 Sjekk på finn.no, der er det flere som selger, både nye og brukte!
Gjest Skrevet 20. mai 2007 #7 Skrevet 20. mai 2007 Har du vaskemaskin på badet ¨så kan du f.eks legge stellematte på den.
Gjest Skrevet 22. mai 2007 #8 Skrevet 22. mai 2007 Jeg har ikke kikka på nett på lille trille,jeg så det i butikken sist jeg var der:)
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #9 Skrevet 22. mai 2007 Jeg synes dette var fint (men dyrt) http://www.biteringen.no/produkter/stellebord/ Står ikke noe mål her, så jeg vet ikke hvor stort det er.
mamma og Mille HØYGRAVID Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #10 Skrevet 22. mai 2007 Oi! Gol.. det blir litt vrient..
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #12 Skrevet 23. mai 2007 Trodde de var flere plasser jeg.. Men er visst bare Gol og Arendal.. Hmmm.. Hehe.. Men du kan jo sende en mail eller noe og spørre.. Ikke alt de legger ut på nett vettu.
2 prinsesse +? Skrevet 23. mai 2007 #13 Skrevet 23. mai 2007 har kjøpt ett på reflexs til 1300 kr helt greit,i malt tre
mamma og Mille HØYGRAVID Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #14 Skrevet 23. mai 2007 Kjøpte du det på nett? Jeg fant det ikke på www.reflex.no...
mamma og Mille HØYGRAVID Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #15 Skrevet 23. mai 2007 det er for bredt skjønner du.. det er det som er litt dumt..
tuppa & litjmor Skrevet 23. mai 2007 #16 Skrevet 23. mai 2007 Har du en hobbysnekker i huset er det null problem å laget et vegghengt stellebord selv, og få akkurat de målene som passer. Vi har et slikt et på badet vårt som var veldig lite... Ei plate, et veggfeste med hengsler er alt som skal til, og noe å støtte det på. Vi hengte det på motsatt side av vasken og brukte kanten på vasken som støtte. Genial løsning for oss! Og veldig praktisk å ha vasken like ved.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå