Gå til innhold

Vegghengt stellebord

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må¨kjøpe et sånt fordi det ikke er så god plass på badet. Noen som har sett noen fine? Det fra Ikea er ikke så fint, og det er også litt for bredt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo se på Lille Trille. De har en fin en. Vi skal ha en vegghengt en i kjelleren sånn at jeg slipper å gå opp hvis lillegutt trenger bleieskift på natta.

Skrevet

Brio har et i hvitt metall. Det er bxhxd, 61x72x100cm.

Det har hyller innvendig. Se www.brio.no under møbler

Skrevet

Jeg fant ikke noen sånn på lille trille??? Er jeg helt sløv eller... www.lilletrille.no, ikke vel?

Skrevet

Sjekk på finn.no, der er det flere som selger, både nye og brukte!

Skrevet

Har du vaskemaskin på badet ¨så kan du f.eks legge stellematte på den.

Skrevet

Jeg har ikke kikka på nett på lille trille,jeg så det i butikken sist jeg var der:)

Skrevet

Oi! Gol.. det blir litt vrient..

Skrevet

De har på IKEA til 595 kroner

Skrevet

Trodde de var flere plasser jeg.. Men er visst bare Gol og Arendal.. Hmmm.. Hehe.. Men du kan jo sende en mail eller noe og spørre.. Ikke alt de legger ut på nett vettu.

Skrevet

har kjøpt ett på reflexs til 1300 kr helt greit,i malt tre

Skrevet

Kjøpte du det på nett? Jeg fant det ikke på www.reflex.no...

Skrevet

det er for bredt skjønner du.. det er det som er litt dumt..

Skrevet

Har du en hobbysnekker i huset er det null problem å laget et vegghengt stellebord selv, og få akkurat de målene som passer. Vi har et slikt et på badet vårt som var veldig lite... Ei plate, et veggfeste med hengsler er alt som skal til, og noe å støtte det på. Vi hengte det på motsatt side av vasken og brukte kanten på vasken som støtte. Genial løsning for oss! Og veldig praktisk å ha vasken like ved.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...