hildus Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 Vi er gravid med nummer tre og har en sønn som heter Jacob og en datter som heter Maria. Vi vet ikke om det kommer en liten jente eller gutt, men tenker på navn som kan passe sammen med søskene sine. Noen forslag?
prebs Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 Åh, så fine navn du har på barna dine... Noen jeg synes passer til: Anna Eline Selma Vilde Elise Agnes Kaja Synne Oda Tobias Nicolai Elias Henrik Herman Ludvig Fredrik Mye som passer egentlig...
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2007 #3 Skrevet 20. mai 2007 Jeg heter Maria, og søsteren min heter Elisabeth - synes det er en god kombinasjon jeg :-) Ellers foreslår jeg: Ada Johanne/a Christina Eva Rakel
Gjest Skrevet 20. mai 2007 #5 Skrevet 20. mai 2007 Jacob, Maria og: Abram Benjamin Felipe Isak Jonah Samuel Lucas Matheus Peter Simon Levi Jacob, Maria og: Ada Eva Hannah Kaja Olivia Emmi Julia Catharina Evelina Aida Nova Stella Tuva
hildus Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. mai 2007 Heisann Tusen takk for gode forslag, flere står allerede på listen. Det er litt vanskelig å bestemme om vi skal fortsette med navn i bibel - tradisjon, eller om vi skal bryte med dette...Selv er jeg veldig glad i Erle og Henrik, men Erle er ikke like fint på østlansk synes jeg da...
RM79 Skrevet 20. mai 2007 #7 Skrevet 20. mai 2007 Henrik passer kjempefint, gå for det om det blir gutt! Hvis jente ville jeg vurdert... Ingrid Ingvild Iselin Amalie Live Solveig
volve Skrevet 21. mai 2007 #8 Skrevet 21. mai 2007 Erle er nydelig - også på østlandsk! Et guttenavn som passer bra til, men ikke er bibelsk, er Edvard
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå