Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fødte tredje jenta mi den 13, og da sa Jm at jeg har hatt infark på morkaken. Hun sa at blodtilførselen har stoppet opp på noen plasser, og de vistes som gule prikker. Det kunne være årsaken til at jenta ikke var større (3950g), fordi hun ikke har fått den næringen hun skulle ha fått på slutten. Stor nok allikevel synes no jeg da, men hun var veldig sulten da hun begynte å spiste ja.

Hinna på morkaken var veldig dårlig også. Så jeg måtte inn til sykehuset igjen for å få fjernet en stor bit av hinna i går. Glad for at jeg dro inn selv om hinna ville ha kommet ut selv, men har jeg sett den store biten i doskåla så vet ikke jeg hva jeg skulle ha trodd. Wow, det var mye igjen!

Har noen andre opplevd noe liknende?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...