toss Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 Jeg fødte tredje jenta mi den 13, og da sa Jm at jeg har hatt infark på morkaken. Hun sa at blodtilførselen har stoppet opp på noen plasser, og de vistes som gule prikker. Det kunne være årsaken til at jenta ikke var større (3950g), fordi hun ikke har fått den næringen hun skulle ha fått på slutten. Stor nok allikevel synes no jeg da, men hun var veldig sulten da hun begynte å spiste ja. Hinna på morkaken var veldig dårlig også. Så jeg måtte inn til sykehuset igjen for å få fjernet en stor bit av hinna i går. Glad for at jeg dro inn selv om hinna ville ha kommet ut selv, men har jeg sett den store biten i doskåla så vet ikke jeg hva jeg skulle ha trodd. Wow, det var mye igjen! Har noen andre opplevd noe liknende?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå