Gå til innhold

Permisjon i Oslo, tid tilgjengelig på dagtid?


jamis

Anbefalte innlegg

Nå er det ikke lenge igjen!

Jeg har gått ut i permisjon, alt er handlet inn, og vi er klar til den lille som kommer snart.(15. dager igjen..:)

Hva gjør jeg nå, hvordan få tiden til å gå?

Er det noen som føler det samme som kanskje vil møtes i nærmeste framtid, få noen nye venner?

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det på samme måte som deg. Kan bli lange dager å vente. Alt er klart og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Er vant til å ha det kjempe travelt. Bor ikke i oslo men hvis noen har noen gode "få tiden til å gå" tips så må de gjerne komme med de:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med å bake?

boller og kaker er kjempe greit å ha i frysa til barsel besøkene kommer!!!

sov så lenge du kan, og nyt å ta en dusj eller gå på do alene uten at du må planlegge det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i "sommermagetreff på dagtid"-tråden på BIM-treff (link i det oransje feltet) og klikk på BIM-treff Oslo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, takker for tips!

Jeg har bakt og frysen er full...

Jeg har sydd dynetrekk og vogntrekk, strikket teppe til litja.(ikke helt ferdig ennå) Vasket huset, der det ikke blir vasket så ofte.

-Forøvrig et godt tips er å sy dynetrekkene selv. Jeg gjorde det etter at jeg fant ut at det er billigere å kjøpe et voksentrekk til normaldyne enn til barne/baby -dyne. Og på et voksentrekk får man et trekk til babydyne og et trekk til barnedyne+ putevar. :)

 

Jeg skjekker ut treff for sommermagar i oslo..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...