Gå til innhold

Spørsmål ang overtid..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på hva sjabgsene var for å gå over tiden med nummer 2 når jeg gikk over med nummer 1.

Gikk 7 dager over med førstemann, kan jeg da belage meg på å måtte gå over med nummer 2 også eller? Noen som vet noe om dette?

Ønsker MASSE svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn helt for min egen del, så føler jeg at historien gjerne gjentar seg...

Jeg fikk min første 18 dager før tiden, og nr to kom 15 dager før... Så nå forventer jeg liksom at det skal skje noenlunde det samme med nr 3...

Men kan jo hende jeg går over da, man vet jo aldri...

Er jo mye som spiller inn på når dem kommer.

Skrevet

Noen andre flergangsfødende som gidder å skrive deres erfaring :)

Har selvfølgelig ikke lyst å gå over tiden, er møkka lei hehe

Skrevet

Heisann!

Jordmoren min sier at fødetidspunkt er arvelig, og at man som regel føder på samme tidspunkt hver gang. Dette stemmer for meg og mine kvinnelige slektninger. Min mor fikk fire barn, alle født rundt en uke over tiden. Min søsters to barn er også født en uke over terminen. Jeg regner med andre ord å gå ca en uke over tiden. Bedre å forberede seg på overtid og heller få en hyggelig overraskelse for min del, i alle fall.

Lykke til!

Skrevet

Jeg tror også det er arvelig, og at det ofte blir likt med flere barn. Har gått 17 og 13 dager over tiden, så forventer i alle fall å gå nærmere et par uke over termin. Tror det er normalt for meg..

Skrevet

tja, virker som om det er tilfellet hos meg. Gikk 9 dager over forrige gang og har nå gått 6 dager over. Fortsatt ikke født og har ikke følelsen av at jeg kommer til å føde riktig ennå heller :o(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...