Gå til innhold

Er det bare jeg som har en mammadalt i magen eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han gir respons med bevegelse, straks jeg legger hendene mine på magen. Men når der kommer en anna hånd, som pappans eller storebrors hånd, så blir han musestille. Hm....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe..jepp er slik her og..:) Men har nok begynt å kjenne igjen pappan sin og, for den beveger seg innimellom, hihi:)

Skrevet

hehe... ja det er veldig typisk hos oss også.. har blitt litt bedre nå, men som regel bare jeg som får kjenne herlige spark og bevegelser ;)

Skrevet

Jepp, barn i magen er mye mer følsomme enn vi tror, og merker energien. Tror nok vi ville blitt overrasket hvis vi visste hvor forvirrende de synes det er når foreldrene har samleie... Selv koser mannen min og jeg oss heller på andre måter de siste månedene av svangerskapet, vi merker begge så tydelig energien til den lille, og da er det ikke verdt det ;)

Skrevet

Hehe..var sånn i begynnelsen.Tror rett og slett at h*n kjenner etter og lurer på hvem det er.For nå er h*n så vant til pappaens hånd.Så når han kommer hjem fra jobb,begynner å snakke med meg litt og legger hånda på magen og "hilser" på h*n,så begynner`n å røre på seg.Syns det er så søtt:o) Er sikker på at den lille kjenner igjen stemmen og hånden til pappaen sin.Det sier jordmor også forresten:p

Mens når det kommer "fremmede" hender på magen mens h*n rører på seg,så blir det helt stille. Feks svigermor,mamma,tantebarn osv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...