Anonym bruker Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 av barnafaren.... han har hatt samvær med dattera si hjemme hos meg i 2 1/2år fordi han føler han ikke takler ting. Jeg har prøvd å hjelpe han, prøvd og vært hjemme hos han, legge til rette og sånt, men ikke faen. Han vil veldig gjerne være sammen med dattera si og han kjøper altfor mye ting til henne. Det er jo et luksusproblem sikkert, men faktisk et problem for meg da hu blir så bortskjemt og at jeg har ikke plass til hverken mer leker eller klær! Han kjøper aldri bleier, våtservietter eller mat. Han legger ikke noe til rette hjemme hos seg slik at hu kan være der. Han bare kommer hit for å leke med henne og reise hjem til seg igjen. Hva mer kan jeg gjøre da? Jeg har _aldri_ fri, bare mer å gjøre annenhver helg! Jeg har ikke noe imot å ikke ha fri, jeg har bare noe imot å ha fast besøk annenhver helg. Han kom hit igår, men så hadde han litt vondt i ryggen og følte seg litt kvalm så han reiste hjem igjen. Hvor mange av dere reiser fra barna når dere blir syke? Hvorfor skal det være greit at en helgepappa gjør det? Når jeg sier slikt til han så bare begynner han å grine og sier jeg er slem! Han er 34år altså! Men det er ikke mulig å bare sende henne hjem til han heller som mange sikkert sier jeg bør gjøre. For han takler det rett og slett ikke. Det er ikke noe jeg bare sier. Jeg vil veldig gjerne at det skal funke jeg. For det hadde kanskje vært litt deilig for meg med litt avlastning og. Men når han ikke kjøper seng til henne, ikke viser interesse for å ha henne alene, hva skal jeg gjøre da? Har snakket med han mange ganger da sier han bare 'ja, jeg vil j gjerne ha henne hjemme alene jeg' ?!??! Så sier han at han ikke fikser det? Huff... Jaja, ser noen klager på syteinnlegg, men sånn er det bare. Er ikke alle som har andre å snakke med da er det jo fint å kunne skrive ting her :-D Ha en fin helg
Gjest Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 greit å ha noen hjertesukk innemellom er jo ikke alle syte innlegg som er kjipe... hva med å få til en samtale på familievern kontoret. han må jo skjønne at han ikke kan komme å gå som det passer seg, eller kjøpe ting for å døyve dårlig smavittighet. håper du finner en løsning på det )
prinsessetamtam Skrevet 20. mai 2007 #3 Skrevet 20. mai 2007 Uff, så tafatte enkelte menn er! Syns du skal kontakte fam.vernkontoret jeg, evt. at du setter hardt mot hardt og sier han må begynne å vise initiativ til å ha henne alene. Legg opp en plan sammen med han og begynn med at han har henne en time av gangen først og deretter øke det. Dersom han IKKE vil dette, er han vel ikke tilstrekkelig interessert i å ha kontakt med henne. Eller er det mulighet for at han har henne hjemme hos foreldrene sine/venner eller lignende? Du kan ikke fortsette sånn,du blir utslitt. Hadde det sånn i begynnelsen selv, men presset på bf og begynte i det små. Nå har han gutten annenhver helg og en ettermiddag i uka, og det funker veldig bra, men han var sikkert redd i begynnelsen. Og det du skriver om at han begynner å grine og sier du er slem, fikk meg til å le. For en fjott. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå