Gå til innhold

Barnefar og jeg lekte med dukker i går

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var kjempegøy! Vi er førstegangs begge to, så det var greit å få konkretisere det hele litt. Han holdt så fint på denne dukken vi fikk låne av søskenbarnet mitt på 12. Det er en sånn "naturtro" dukke som kan tisse, gurgle og rape og greier. Han la babyen på stellebordet, tok på bleie (helt riktig), og kledte så fint på henne. Det var så nydelig! Og så godt å se at han klarte det så bra! Det klødde en gang i blant i fingrene fordi jeg ville gi ham tips, og hjelpe ham, men jeg klarte å holde det tilbake. Det er jeg glad for, for det var så betryggende å se at han egentlig får dette ganske godt til!

Må anbefale dette på det sterkeste, om mennene deres er av typen som vil bli med på slikt. Toppen av kaka var da han kysste den lille på kinnet, og så med nesten blanke øyne på dukka... Vil føde nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror jeg hadde begyn tå lute litt visst jeg hadde en sånn mann...

Skrevet

lure mente jeg seff...

Skrevet

Så koselig da :) Ikke en dum ide for de som har lyst til å øve seg ;)

Skrevet

hihi... ser dere for meg ;o)

tenk når den ekte "vare" kommer ut da... sukk..

kos dere videre med øvelsene..

Skrevet

Aaaaa...saaa koselig da. Vi har kjoept en saann bamse som spiller musikk og lager magelyder...saann som kan festes paa sprinklene i barnesenga slik at babyen ikke blir ensom, og jeg har begynt aa holde den mot magen noen ganger naar babyen er vaaken slik at den lille kan bli vant med musikken allerede naa. Satt her en dag med bamsen mot magen, og da kom mannen min og klappet bamsen og sa at "du blir sikkert bestevennen til lillegutt." Synes det er saa koselig naar de engasjerer seg saann jeg...blir sikkert en kjempegod far han mannen din.

Skrevet

Hihi.. nå så jeg for meg at dere satt og lekte med barbie eller noe:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...